کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

انتظار داشتم آقای خسته‌بند اخلاق را رعایت کند/ توهین هواداران در ورزشگاهها واقعا من را ناراحت می‌کند

نماینده رشت گفت: اینکه آقای خسته بند اعلام می کند ۳۰ روستای رشت که در منطقه آزاد واقع شده اند، سربار منطقه است توهین است.

انتظار داشتم آقای خسته‌بند اخلاق را رعایت کند/ توهین هواداران در ورزشگاهها واقعا من را ناراحت می‌کند

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به اختلافات سلیقه ای ما بین خود و خسته بند، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: من جواب آقای خسته بند را به زودی می دهم اما انتظار داشتم که وی اخلاق را رعایت کند.
وی با بیان اینکه برنامه ما این بود تا حمایت از هر دو تیم گیلان مورد توجه مدیریت منطقه آزاد انزلی قرار گیرد، افزود: منطقه آزاد هم باید از مردم منطقه حمایت کند و هم باید به تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی توجه کافی داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای نماینده انزلی گفت: اینکه آقای خسته بند اعلام می کند ۳۰ روستای شهرستان رشت که در منطقه آزاد واقع شده اند سربار منطقه است این نوعی توهین به مردم رشت است.
نائیب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:۳۰ روستای ما در طرح زیرساخت منطقه آزاد قرار گرفته و زمین مردم در تصرف منطقه آزاد است و این حق مردم است و قانون هم این حق را به مردم داده که باید به عدالت از ویژگی ها منطقه برخوردار شوند.
کوچکی نژاد با اذعان به اینکه کمک منطقه آزاد باید برای هر دو شهرستان به صورت یکسان اعمال شود و قانون نیز نسبت به این مهم صراحت دارد، افزود: اینکه بعضی از سایت ها بیایند مردم رشت و یا انزلی را تحریک کنند، درست نیست چون من سالها در انزلی بوده ام و مردم بسیار خوب و قدرشناسی دارد و همه ی مردم آن منطقه خواهان پیشرفت منطقه و تیم محبوبشان ملوان هستند و ما هم همین درخواست را از منطقه آزاد داریم.
وی با بیان اینکه از منافع رشت حمایت می کند و به این منافع را هزینه حزب بازی و رفاقت نخواهد کرد، گفت: من نماینده مردم شهرستان رشت هستم و از تمام ظرفیت ها و منافع شهرستانم دفاع می کنم و شاید در این راستا از خیلی از رفقای خود هم بگذرم اما یک لحظه منافع مردم را به رفاقت، دوستی و حزبی ترجیح نمی دهم.
نماینده مردم رشت با بیان اینکه نامه ای که نوشته ام حق مردم شهرستان رشت است و مطالبه حق نباید این قدر موجب خشم و بداخلاقی دوستان ما بشود، افزود: دوستان ما هم باید حق قانونی خود را مطالبه کنند و من از همه دستاندرکاران استان تقاضا کرده ام که هر دو شهرستان را با یک چشم ببینند.
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار ناصحیح مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در ماجرای نزاع بین خود و نماینده انزلی تصریح کرد: ما به آقای مسرور ارادت مندیم اما ایشان یه مطلبی را در شبکه های اجتماعی خود نوشت که پاسخش را دادیم و انتظار هم نداشتیم که وی به این شکل بین دو نماینده ای که ناظر بر قانون هستند و با هم هیچ جدالی ندارند ورود کند و حرفهای غیرقانونی خود را تکرارکند.
کوچکی نزاد افزود: عدالت مردم را کسانی برهم می زنند که به عدالت حکم نمی کنند اما کسیکه به بی عدالتی اعتراض می کند این معنایش اختلاف اندازی و تفرقه افکنی نیست.
وی با بیان اینکه همه ما باید هوادار تیم های گیلانی باشیم متذکر شد: عدالت را مردم شهرستان های رشت و انزلی می فهمند و ما از همه پیشکسوتان فوتبال و جوانان خوب و متدیتن و عاشق نظام و انقلاب درخواست داریم که روح وحدت و برادری بین همه ی تیم ها برقرار کنند تا ما هم شاهد هماهنگی دو چندان در بین هواداران تیم های ورزشی باشیم.
نماینده مردم رشت همچنین با تاکید بر رعایت اخلاق در ورزشگاه های استان، بیان کرد: من خیلی ناراحت می شوم و تاسف می خورم وقتی وارد ورزشگاه ها می شود و می بینم که هواداران به یکدیگر توهین می کنند و در این راستا تذکراتی را به مسئولین ورزشگاه ها و مدیران ورزش استان داده ام تا جلوی این توهین ها را بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه