امام‌جمعه سیاهکل:

مأموریت حکومت آل سعود اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت‌هاست/مسئولین نقد را باجان و دل پذیرا باشند

امام‌جمعه سیاهکل گفت: مسئولین نقد را باجان و دل پذیرا باشند هرچند نقدها تند باشد،اگر کسی انتقاد تندی کرد نیز مسئول باید آرام باشد.

مأموریت حکومت آل سعود اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت‌هاست/مسئولین نقد را باجان و دل پذیرا باشند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با تأکید بر اینکه حرمت سپاه باید حفظ شود، اظهار کرد: سپاهیان ما از خدوم ترین این مملکت هستند، مستکبری سپاه پاسداران را در لیست سیاه قرار داده‌اند، البته این کار آن‌ها دور از ذهن هم نبود برای اینکه سپاه آن‌ها را به خاک سیاه نشان داده است.

وی با تأکید بر انجام نقد سازنده، گفت: نباید کاری کنیم که دشمن‌شاد باشد، می‌بایست در جامعه نقد وجود داشته باشد و مسئولین نقد را باجان و دل پذیرا باشند هرچند نقدها تند باشد، اگر کسی در انتقاد تندی کرد نیز مسئول باید آرام باشد.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به ترویج ایجاد شبهه در فضای مجازی، بیان کرد: باید مراقب باشیم زیرا برای جوانان ما سؤال‌های زیادی به وجود آمده است که باید پاسخ آن‌ها را داده شود تا با این کار دشمنان اسلام نتوانند به اهداف پلیدشان برند.

 شکسته‌دل خاطرنشان کرد: دشمن در حال بد جلوه دادن اسلام است و نمونه آن تشکیل داعش می‌باشد، آن‌ها هیچ‌چیز را قبول ندارند، کجای اسلام آمده که باید سر مسلمین را برید، آن‌ها با این کارشان می‌خواهند اسلام را خار کنند و ما باید تلاش بیشتری برای ترویج اسلام حقیقی پیامبر کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حمله ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای ایرباس ایران و به شهادت رساندن ۲۹۸ سرنشین آن، گفت: آمریکایی‌ها ادعای حقوق بشر دارند، این در صورتی است که خودشان ناقض حقوق بشر هستند و با به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌دفاع برای خودشان تا ابد رسوایی برجا گذاشتند، بااین‌حال ما را به‌عنوان ضد حقوق بشر معرفی می‌کنند ولی مردم دنیا مشاهده می‌کنند چه کسی ناقض حقوق بشر است.

امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به خباثت‌های آل سعود، ابراز کرد: همه بدانند که مأموریت حکومت آل سعود اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت‌هاست، مقام معظم رهبری فرمودند باید به فکر ملت‌ها باشیم، مردم کشمیر، یمن، بحرین و… به دلیل بدخواهی‌های عربستان سعودی زیر آتش هستند.

وی بابیان اینکه هیچ‌وقت از حمله نظامی نترسید بلکه از حمله داخلی بترسید که این جمله امام (ره) در صحیفه نور است، گفت: همه باید در یک صف باشیم و حرمت‌ها را حفظ کنیم، نباید با به وجود آمدن حزب‌های مختلف در کشور اختلاف به وجود بیاید، البته اختلاف‌سلیقه زیاد است اما همه زیر لوای رهبری در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

شکسته‌دل ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی شهر مهران توسط رزمندگان اسلام،  افزود: رزمندگان اسلام شاهکار ملت ایران بودند و باید از آن‌ها قدردانی شود و البته این روحیه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تخریب حرم بقیع توسط اسلام آمریکایی وهابی در عربستان سعودی که دل شیعیان را خون کرده است، ابراز کرد: به امید خداوند به دست رزمندگان اسلام فتح الفتوح بشود و با نابودی آل سعود؛ برای ائمه بقیع حرم بسازیم و پرچم شیعه را در آنجا برافرازیم.

امام‌جمعه سیاهکل گفت: خدا به‌وسیله امام زمان مارا هدایت می‌کند، باید به این وسیله اهمیت بدهیم تا باتقوا باشیم و برنامه‌های خود را با ایشان تنظیم کنیم تا زندگی امام زمانی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه امنیت ما از برکت عنایت امام زمان (عج) است، افزود: با داشتن رهبری فرزانه و مردمی که عاشق امام زمان (عج) هستند همیشه سربلند هستیم.sd

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه