کی‌روش ۵ ماه است حقوق نگرفته/ مشکل فقط آماده سازی نیست!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۵ ماه مانده به جام‌جهانی ۲۰۱۴، ۵ ماه است که حقوق نگرفته است.

کی‌روش ۵ ماه است حقوق نگرفته/ مشکل فقط آماده سازی نیست!

به گزارش ۸دی نیوز،مشکلات مالی فدراسیون فوتبال آنقدر زیاد است که هر روز شاهد بروز اتفاقی تازه هستیم. در این میان عدم پایبندی شرکت ائل خودرو، اسپانسر تیم‌های ملی به تعهداتش باعث افزایش این مشکلات شده و این در حالی است که تیم ملی کشورمان باید خود را برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ آماده کند.

در این میان کی‌روش که باید روی آماده‌سازی تیم ‌ملی و مسائل فنی تمرکز کند مشکلات دیگری هم دارد که سد راهش است و آن هم مشکلات مالی است.

هوشنگ مقدس مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال که با سرمربی تیم ملی در ارتباط است در این باره به تسنیم گفت: کی‌روش ۵ ماه است حقوق نگرفته اما به قراردادش با فوتبال ایران متعهد است و حتی بارها گفته اگر شرایط مساعد باشد انتخاب اولش برای ادامه فعالیت تیم ملی ایران است. او ۵ ماه است که حقوق نگرفته اما یکبار هم در مورد این مسئله صحبت نکرده و تمام نقدهای او مربوط به اردوها و برنامه‌های تیم ملی است چرا که می‌خواهد ایران در جام جهانی سربلند باشد.

به گزارش تسنیم با این شرایط باید دید کی‌روش تا چه زمانی با این مشکلات کنار خواهد آمد اگرچه او به تازگی گفته صبرش در راه آماده سازی تیم ملی (و نه مشکلات مالی) حدی دارد اما کاملا بدیهی است که ادامه این مسائل مشکل‌ساز خواهد بود و حال سوال این است که فدراسیون فوتبال برای برون‌رفت از مشکلات مالی چه راهکاری در نظر خواهد گرفت؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه