ساعی: شرایط برای کارکردن با فدراسیون تکواندو مهیا نیست/ حاضر به همکاری نیستم

مدیر فنی سابق تیم‌های ملی تکواندو پس از قطع همکاری با فدراسیون گفت:‌ با توجه به اینکه شرایط برای ادامه همکاری با فدراسیون وجود نداشت به پولادگر گفتم یک نفر را جایگزین کند.

ساعی: شرایط برای کارکردن با فدراسیون تکواندو مهیا نیست/ حاضر به همکاری نیستم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، هادی ساعی  در مورد اینکه با شرایط فعلی حاکم در تکواندو دیگر تمایلی ندارد با فدراسیون همکاری کند،‌ گفت: در حال حاضر شرایط حاکم در تکواندو طوری نیست که بخواهم ادامه بدهم و دیگر تمایلی به همکاری با فدراسیون را ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قطع همکاری شما با فدراسیون تکواندو ارتباطی با انتخابات اخیر دارد یا خیر، گفت: بله، ربط دارد، اما فعلا نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. انشاءالله که دوستان موفق باشند.

قهرمان سه دوره المپیک در ادامه در پاسخ به این سؤال که شرایط فعلی تیم ملی به نظر شما برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون چطور است، گفت: شرایط تیم ملی خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد. همانطور که دفعات قبل گفته بودم تکواندو مربی خوب زیاد دارد و اینطور نیست که با نبود یک نفر با مشکل روبرو شود. 

مدیر فنی سابق تیم‌های ملی در پاسخ به این سؤال که آیا قطع همکاری با فدراسیون را به مسئولان اطلاع داده‌‌اید یا خیر، گفت: بله، در مورد این موضوع با پولادگر صحبت کردم و به او اعلام کردم که یک نفر را جایگزین کند. من زمانی که احساس کنم شرایط برای همکاری مهیا نباشد کار نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که برای ادامه همکاری چه شرایطی را می‌خواهید، گفت: یکسری شرایط برای خودم دارم و احساس می‌کنم که آن شرایطی که من می‌خواهم مهیا نیست و به همین دلیل کار نمی‌کنم، اما برای تکواندو و همه دوستان آرزوی موفقیت دارم. همانطور که دو سه سال گذشته گفتم که مربی زیاد در تکواندو داریم و به برخی‌ها برخورد در حال حاضر هم می‌گویم مدیر فنی و سرپرست خوب زیاد داریم.

ساعی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد بازگشت یوسف کرمی به اردوی تیم ملی چیست، گفت: صحبت خاصی ندارم و برای او نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در واکنش به مصاحبه اخیر رضا مهماندوست که مدعی شده ریاست در فدراسیون تکواندو برای ساعی زود است، گفت: ‌در مورد صحبت‌های مهماندوست تمایلی ندارم صحبت کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه