راننده لودر شهرداری رودبار موقع فرار نزدیک بود ما را زیر بگیرد

عضو شورای اسلامی روستای شهربیجار رودبار، گفت: راننده لودر شهرداری رودبار به ما توجهی نکرد و نزدیک بود ما را زیر بگیرد.

راننده لودر شهرداری رودبار موقع فرار نزدیک بود ما را زیر بگیرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، امیر رضایی پور، دیروز(سه شنبه) در جلسه ستاد بحران شهرستان رودبار، اظهار کرد: جلوی آقای آقا بیگی مدیر عامل آب منطقه ای استان گیلان موقع عزیمت به سمت سد شهربیجار را گرفتیم و از ایشان خواهش کردیم تا در بازگشایی مسیرهای ارتباطی روستاهای بالا دست از تجهیزات راهداری سد به یاری مردم بشتابند.

وی با بیان اینکه سد شهر بیجار در خصوص بازگشایی مسیرهای ارتباطی بلوکات هیچ گونه همکاری نداشته است، گفت: لودر سد تنها برای بازگشایی دو تریلی که برای سد بارآورده بودند آمدند مسیر را برای عبور تریلی ها بازگشایی کردند.

عضو شورای اسلامی شهربیجار، افزود: مناطقی در بالا دست هستند که از نعمت برق محروم هستند هم اکنون نیز مسیر ارتباطی آنها به دلیل بارش سنگین برف مسدود است، در حالی که ماشین آلات سد شهربیجار می توانستند این مسیر را بازگشایی کنند.

وی به ماجرای فرار راننده لودر شهرداری رودبار برای خدمت رسانی و بازگشایی راه ارتباطی روستاهای دهستان بلوکات نیز اشاره کرد و تصریح نمود: وقتی از طریق مسئولان امر به ما اطلاع دادند که به لودر بگوییم به رودبار نرود و به منطقه برگردد بلا فاصله به سمت راه عبور لودر رفتیم.

رضایی پور بیان نمود: راننده لودر به ما هیچ توجهی نمی کرد و نزدیک بود ما را زیر بگیرد و بکشد و گاز داد و فرار کرد.

وی، نجات جان انسانها را وظیفه همه دانست و از مسئولان امر خواست برخورد جدی با این راننده خاطی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه