امام جمعه انزلی با اشاره ضمنی به سخنان روحانی:

اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان می‌تواند سطح آنان را تنزل دهد

امام جمعه انزلی گفت: اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان می تواند سطح آنها را تنزل دهد، حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد.

اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان می‌تواند سطح آنان را تنزل دهد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با تاکید بر لزوم حفظ بیش از پیش وحدت در کشور در شرایط حساس کنونی اظهار کرد: مشکلات فراونی در کشور وجود که باید با حفظ وحدت و یکدلی حل شود و این کار فقط مربوط به برخی افراد و یا دولت نیست.

وی با اشاره به فتنه گری های شیطانی تازه به دوران رسیده هایی چون دولت ال سعود افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان و دو قطبی کردن جامعه است و مردم باید با توکل بر خدا و تبعیت از مقام معظم رهبری دشمنان را ناکام بگذارند .

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین تصریح کرد: انتقاد با بی حرمتی و اهانت فرق می کند و مد نظر قرار ندادن جایگاه شخصیت ها کار پسندیده ای نیست و حتی رهبر معظم انقلاب نیز آن را تایید نمی کند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه و حرمت مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید در اظهارات و مواضعشان به گونه ای رفتار کنند و حرف بزنند که منافع ملی ، روحیه انقلابی و تقویت نظام اسلامی خدشه دار نشده و حرمت و اقتدار نظام حفظ شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین تاکید کرد: مسئولان نیز باید توجه کنند کنایه زدن به دستگاه های این نظام مانند سپاه هم کار شایسته ای نیست و هیچ کس آن را نمی پسندد، مواضع و اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان می تواند سطح آنها را تنزل دهد، حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد .

امام جمعه بندرانزلی متذکر شد: مردم و مسئولان نظام آگاه باشند که قرار دادن رهبری در مقابل دولت از اهداف دشمنان است .

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین نماز عید فطر را اجتماع با شکوه و با عظمت مسلمین در سراسر جهان دانست و گفت: عید فطر روز اتحاد ملت اسلامی و روز همدلی با هرکسی است که در ظلم و ستم جباران زمانه و در سراسر دنیا اسیر است.

گفتنی است؛ نماز عید فطر در شهرساحلی بندر انزلی نیز همزمان با سایر نقاط کشور با حضور پرشور بیش از دو هزار تن از مردم شهید پرور و ولایتمدار در مصلی این شهرستان برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه