امام جمعه اسالم:

توهین به رئیس جمهور در سال ۸۸ باب شد / توهین به رئیس جمهور خلاف منویات رهبری است

امام جمعه اسالم گفت: تذکری به طرفداران سرسخت آقای روحانی بدهم و آن این که توهین به رییس جمهور در حقیقت در فتنه ۸۸ باب شد.

توهین به رئیس جمهور در سال ۸۸ باب شد / توهین به رئیس جمهور خلاف منویات رهبری است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام جدایی در خطبه های نماز عید فطر شهر اسالم با اشاره به شعارهای هنجارشکنانه علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: یکی از اتفاقات تلخی که این روزها افتاد ، شعار علیه رییس جمهور محترم بود. بنده مطمئن هستم مقام معظم رهبری ، از این حرکت ها ، راضی نیستند. این گونه حرکت ها ، به مصلحت نظام نیست.

وی افزود: هر کسی که با رای مردم رییس جمهور مملکت می شود برهمه لازم است که حرمت جایگاه رییس جمهور را نگه دارند بنده این گونه حرکت های ناشایست را محکوم می کنم. گرچه ما خودمان به رییس جمهور انتقادهایی داریم اما باورمان این است که نباید حرمت ها را شکست. منتها یک تذکری هم به طرفداران سرسخت آقای روحانی بدهم و آن این که پروژه توهین به رییس جمهور را در حقیقت در فتنه ۸۸ باب شد.

امام جمعه اسالم تأکید کرد: در سال ۸۸ وقتی ۳۲ هزار توهین به رییس جمهور وقت شد. چه انتظاری الان دارید؟ الان در ۹۶ فقط گفتند  روحانی بنی صدر پیوند تان مبارک ولی در فتنه ۸۸ می گفتند حرام زاده و … من شرم دارم از بیان برخی شعارها که در سال ۸۸ مطرح شد.

وی با طرح تذکری خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: آقای دکتر روحانی شما نیز سعی کنید در موضع گیری های تان و تاکید بر بحثث اعتدال ، چیزی نگویید که دل دوست داران انقلاب و دل رهبر را به درد آورید. شما نیز سعی کنید قدر فرزندان ارزشی ، مومن، بسیجی و انقلابی را بدانید. مطمئن باشید در روزهای سخت همین ها جان شان را برای نظام و انقلاب و مملکت فدا خواهند کرد.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه آن ها که رقص و پایکوبی می کنند و به دنبال روابط آزاد دختر و پسر و فسق و فجور هستند هیچ وقت جان شان را برای کشور و نظام و شما فدا نخواهند کرد گفت: ریشه انتقاد از نقد گرفته شده است. اگر این ریشه سوزانده شود یا با آن برخورد شود در عرصه مدیریت کشور و اداره مملکت اشتباهات بیداد می کند باید نقد باشد. اگر بطور مثال بنده از لوله کشی آب اسالم انتقاد می کنم چون همین الان حداقل درصد نکته بخش اسالم آب هدر می رود ، بخاطر این است که به گوش استاندار محترم و پرتلاش برسد تا اعتبار ویژه ای برای حل این مشکل بزرگ شهر ما اختصاص بدهند. این ها تخریب دولت نیست این ها را تخریب تلقی نکنید .

حجت الاسلام جدایی افزود: اگر کسی گمان کند این ها تخریب دولت است معلوم می شود معنای تخریب را نفهمیده است. امام جمعه محترم سپس در جواب کسانی که مرتب می گویند رسیدگی به امور عمرانی وظیفه امام جمعه نیست گفتند وقتی مردم مکرر مراجعه می کنند و طومار می نویسند من چه بگویم بگم من فقط به سوالات شرعی جواب می دهم.

وی در پایان گفت: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند ائمه جمعه بخشی از وظایف رهبری را در شهرها انجام می دهند معنای این جمله چیست؟ گویا بعضی ها هنوز از حدود اختیارات امام جمعه خبر ندارند که از این حرف ها می زنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه