نماینده مردم رشت در مجلس:

من از دولت دوازدهم انتظار رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را دارم

نماینده مجلس عامل ۹۰ درصد بیکاری کشور را قاچاق اعلام کرد و گفت: انتظارم از دولت دوازدهم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

من از دولت دوازدهم انتظار رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را دارم

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت، با تأکید بر اینکه هرکسی خطایی کند باید به آن تذکر داد، اظهار کرد: تذکر نمایندگان به‌عنوان صدای ملت در مجلس باید طنین‌انداز شود و نباید سلایق سیاسی و خط‌مشی فکری را فدای مطالبات مردم کرد.

وی بابیان اینکه تذکر نمایندگان باید از جهت اصلاح رفتار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باشد نه آبرو بردن مسئولان، افزود: باید مفهوم اعتراض و انتقاد برای نمایندگان مشخص شود و از صحنه‌سازی‌های جناحی در مجلس خودداری کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه من از دولت دوازدهم انتظار رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را دارم، گفت: حل معضل بیکاری در جامعه ریشه دارد و یکی از آن ریشه‌ها قاچاق است.

عضو کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ۹۰ درصد عامل بیکاری در کشور مربوط به قاچاق است، افزود: یقیناً در اولین نطقی که در مجلس دارم به مسأله قاچاق خواهم پرداخت و تذکراتی را در آن راستا می‌دهم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی بابیان اینکه قاچاق خون جوانان ایران را در حال مکیدن است، بیان کرد: کالاهایی به داخل کشور وارد می‌شود که تنها صرفاً اقتصادی و سود هنگفت دارند و به‌راحتی می‌توانند تولید شوند.

حسنی با اذعان بر اینکه اگر جلوی قاچاق را بگیرند مشکل بیکاری در کشور حل می‌شود، تصریح کرد: اکنون قاچاق در کشور کانتینر، کانتینر وارد می‌شود درحالی‌که این واردات بی‌رویه بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور زده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه