کوچکی نژآد:

لو رفتن سؤال‌های امتحان نهایی متوسطه قطعی شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی دوره متوسطه خبر داد.

لو رفتن سؤال‌های امتحان نهایی متوسطه قطعی شد

به گزارش ۸دی، جبار‌ کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به موضوع لو رفتن سؤالات امتحانی نهایی دوره متوسطه، اظهار داشت: با توجه به اینکه ضریب معدل دانش‌آموزان در آزمون کنکور مؤثر است، لذا کمیسیون آموزش مجلس به‌عنوان کمیسیون تخصصی به موضوع لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی متوسطه ورود کرد.

وی با بیان اینکه گزارش‌هایی درباره لو رفتن سؤالات امتحانات دوره متوسطه به کمیسیون آموزش مجلس ارسال شده، افزود: در جلسه اخیر کمیسیون آموزش موضوع لو رفتن سؤالات امتحانات دوره متوسطه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، پلیس فتا و همچنین اولیای دانش‌آموزان بررسی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: براساس گزارش  پلیس فتا و گزارش‌هایی که به کمیسیون واصل شده و شهادت اولیای دانش‌آموزان مشخص شد که سؤالات امتحانات دوره متوسطه افشا شده است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه تاکنون آمار دقیقی از اینکه لو رفتن سؤالات به‌صورت فراگیر بوده یا تنها در چند شهرستان و یا یک استان جنوبی کشور بوده، وجود ندارد، گفت: قرار است در اولین جلسه کمیسیون آموزش پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، موضوع فراگیر بودن و یا اینکه در چه شهرستان‌ها و استان‌هایی سؤالات لو رفته با حضور مسئولان پلیس فتا و آموزش و پرورش بررسی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه