رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان:

فعالیت جبهه مردمی مختص ایام انتخابات نیست

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان گفت: فعالیت این جبهه تنها مختص ایام انتخابات نبوده و با محوریت مطالبات مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

فعالیت جبهه مردمی مختص ایام انتخابات نیست

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در جمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در یک تحلیل کلی در مقابل چهار جریان قرار دارد.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان جریان انقلابی و وفادار به نظام، جریان غیرانقلابی و وفادار به نظام، جریان مخالف نظام و غیرمعاند و جریان معاند و ضد انقلاب را از چهار جریان مذکور نام برد و افزود: وظیفه این جبهه در مقابل جریان غیرانقلابی وفادار به نظام بصیرت افزایی و روشنگری است.

حسینی اشکوری با تاکید براینکه تعامل با جریان ضد انقلاب و معاند وجود ندارد تصریح کرد: رقیب اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جریان ضد انقلاب و معاند هستند که از قانون و بیانات رهبری تبعیت نمی‌کنند و این جریان افرادی هستند که اصول اسلامی را زیر سوال می‌برند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تفکر و جریان ضد انقلابی در بدنه دولت جای دارد بیان کرد: فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تنها مختص ایام انتخابات نبوده و این جبهه یک تشکیلات مردمی با محوریت گفتمان و مطالبات مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه شکست و پیروزی را همواره از دیدگاه اسلام باید نظاره گر شد افزود: در حماسه عاشورا سید الشهدا (ع) به ظاهر شکست خورده بود اما در باطن از دیدگاه حضرت زینب (س) تمامی واقعه عاشورا زیبایی بود.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رعایت حقوق خدا و خلق خدا خالصانه باید در تبعیت از ولایت باشد خاطرنشان کرد: جریان مقابل با روش تهدید، تطمیع، تزویر و روش تخریب به جذب آرا در انتخابات روی آورد و این عامل را اساس کار خود قرار دادند.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه روش مذکور روشی بود که بنی امیه در صدر اسلام از آن استفاده می‌کرد تاکید کرد: جذب آرا با چهار روش تهدید، تطمیع، تزویر و تخریب ذلیلانه است و به هیچ عنوان پیروزی محسوب نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی آن است که انسان با رعایت چهار چوب دینی و اسلامی خط قرمزها را رعایت کند بیان کرد: مهم ترین اصلی که در جبهه مردمی انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر است، حمایت از ولایت و حفظ نظام است و باید همواره گفتمان رهبری را مسیر اقدامات خود قرار دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه