برگزاری کارگاه قصه‌گویی انقلاب برای کودکان در رشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از برگزاری کارگاه قصه‌گویی انقلاب برای کودکان در شهر رشت خبر داد و گفت: این کارگاه قصه‌گویی در دهه فجر در دو نوبت صبح و عصر در کتابخانه مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه قصه‌گویی انقلاب برای کودکان در رشت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم ، رضا ثقتی در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه قصه‌گویی انقلاب برای کودکان در رشت خبر داد و اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی رشت در دهه فجر اقدام به برگزاری این کارگاه قصه‌گویی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کتابخانه مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت به کودکان اختصاص یافته است، تصریح کرد: انتقال مفاهیم، نکته‌ها و خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای کودکان با زبان و هنر قصه‌گویی یکی از ابزارها و شیوه‌های موثر برای ترویج مفاهیم و فرهنگ انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، با بیان اینکه در کارگاه مذکور مربیان با انتخاب داستان‌ها و قصه‌های انقلابی روزهای حماسه‌آفرینی دوران انقلاب اسلامی را برای کودکان عضو کتابخانه بیان می‌کنند، گفت: کارگاه قصه‌گویی کودکان در طول دهه فجر در دو نوبت صبح و عصر در کتابخانه مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

ثقتی از کلیه خانواده‌ها دعوت کرد در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر به ویژه برنامه‌های با رویکرد فرهنگی و هنری حضوری فعال داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه