اجتماعی؛

تصمیم وحشتناک دختری که قربانی تجاوز شد!

دختر ۱۲ ساله پس از اینکه از سوی پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفت، به زندگی خود پایان داد. این حادثه تلخ شامگاه ۲۷خردادماه در یکی از روستاهای اطراف گرگان رخ داد.

تصمیم وحشتناک دختری که قربانی تجاوز شد!

به گزارش ۸دی به نقل از به نقل از گلستان ما؛ دختر ۱۲ ساله پس از اینکه از سوی پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار گرفت، به زندگی خود پایان داد. این حادثه تلخ شامگاه ۲۷ خردادماه در یکی از روستاهای اطراف گرگان رخ داد. آن شب دختری ۱۲ ساله همراه دوستش در کوچه سرگرم گفت‌وگو بودند که پسری جوان به آن‌ها نزدیک شد. او وقتی به چند قدمی دختران نوجوان رسید، چاقویی از زیر لباسش بیرون کشید و شروع به تهدید آن‌ها کرد.

یکی از دختران با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشت، اما دختر ۱۲ ساله پیش از اینکه موفق به فرار شود در چنگال پسر شیطان‌صفت گرفتار شد.

پسر جوان پس از اجرای نقشه شومش، قربانی‌اش را ر‌ها کرد و دختر گریه‌کنان خودش را به خانه رساند و آنچه را که اتفاق افتاده بود برای مادرش بازگو کرد. زن جوان وقتی حرف‌های هولناک دخترش را شنید، تصمیم گرفت با روشن شدن هوا راهی اداره پلیس شود و ماجرا را به مأموران اطلاع دهد.

آن شب مادر و دختر به خواب رفتند و صبح زود زن جوان برای انجام کاری از خانه خارج شد، اما زمانی که برگشت با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شد. دختر ۱۲ ساله او با خوردن قرص دست به خودکشی زده بود. با تماس مادر، امدادگران اورژانس راهی محل حادثه شدند و دختر نوجوان را به بیمارستان منتقل کردند. همزمان تلاش پزشکان برای نجات جان او آغاز شد و آن‌ها موفق شدن سم را از بدن او خارج کنند، اما به‌دلیل اینکه وی دیر به بیمارستان رسیده بود، به کما رفت و در نهایت پس از چند روز جدال با مرگ روی تخت بیمارستان، جانش را از دست داد.

طبق گفته والدین، این دختر در طول چند روز بستری چندین بار به کما رفت و به هوش آمد و در یکی از زمان‌هایی که به هوش بود، این حادثه هولناک را برای ماموران نیروی انتظامی تعریف کرد و هم‌اکنون با توجه به شناسایی متهم، تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مملکت اسلام و مسلمین اینه؟!!! ...؟!!! خلخال از پای زن یهودی در اوردن اون شیر خدا، علی ابن ابیطالب فرمود اگر از این واقعه مردی جان بده سزاواره. اونوقت تو این مملکت به دختر 12 ساله مسلمون تجاوز میشه و هیچ مسئولی پاسخگو نیست. ای اف بر شما. شما ..
در حاشیه