رزمنده دوران دفاع مقدس در سیاهکل:

دولت تدبیر و امید متعلق به همه است/ با کنسرت و جشن مخالف نیستیم، اما از بی‌حرمتی و بی‌حجابی می‌ترسیم

راوی دوران دفاع مقدس گفت: برخی از اصلاح‌طلب‌ها حرف‌هایی می‌زنند، به ما نیز می‌گویند حرف نزنید و تند حرف می‌زنید، چطور حرف نزنیم، دولتی که انتخاب می‌کنیم باید حرف خودمان را بزنیم زیرا دولت جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشد.

دولت تدبیر و امید متعلق به همه است/ با کنسرت و جشن مخالف نیستیم، اما از بی‌حرمتی و بی‌حجابی می‌ترسیم

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، سردار علی سرلک در یادواره ۱۷ شهید والامقام سیاهکل محله و حومه اظهار کرد: من به رئیس‌جمهور رأی ندادم، اما با تمام وجود از رئیس‌جمهور حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم به حرف‌ها و قول‌های خود عمل کند.

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید متعلق به همه است، گفت: برخی از اصلاح‌طلب‌ها حرف‌هایی می‌زنند، به ما نیز می‌گویند حرف نزنید و تند حرف می‌زنید، چطور حرف نزنیم، دولتی که انتخاب می‌کنیم باید حرف خودمان را بزنیم زیرا دولت جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه در انتخابات تخلفات انجام شد، گفت: به‌عنوان ایرانی از قوه قضائیه می‌خواهیم پس از پیگیری تخلفات نتیجه را به مردم اعلام کند.

سرلک با اشاره به اینکه آن‌کسی که شکاف ایجاد می‌کند اشتباه محض است گفت: جمعیت ۴۲ میلیونی ما به‌نظام جمهوری اسلامی رأی دادند و ما یک پرچم‌ داریم و آن‌هم پرچم جمهوری اسلامی ایران است، اینکه یکرنگ را به دست بستن و لباس‌های تنگ به تن کردن چه معنایی دارد؟

وی بابیان اینکه یکی از موارد مطرح‌شده در تخلفات انتخاباتی استفاده از بیت‌المال بود، گفت: در این انتخابات با توجه به وجود تخلفات کسی اعتراض نکرد، اما در ۸۸ آن‌هایی که پارچه به دستشان می‌بستند پیش از پایان انتخابات شلوغ‌کاری کردند و سپس به خیابان‌ها ریختند.

راوی راهیان نور بابیان اینکه با کنسرت و جشن مخالف نیستیم، اما از بی‌حرمتی و بی‌حجابی می‌ترسیم، گفت: رئیس‌جمهور مسئول امنیت و آرامش مردم است و وزیر ارشاد نیز می‌بایست پاسخگو باشد، چه کسی گفت که می‌خواهیم جشن سفید برگزار کنیم؟ اینکه به خانم‌ها با روسری‌های سفید بیایند و سپس کشف حجاب کنند چه معنایی دارد؟

سرلک بابیان اینکه یک زن محجبه نمی‌تواند لب ساحل برود، افزود: این‌ها حتی یک اطلاعیه نیز نمی‌دهند، آقایان؛ ناموس مردم در حال له شدن زیردست و پا است، بحث حجاب بسیار مهم است و وزیر ارشاد، رئیس‌جمهور، نیروی انتظامی، مسئولین فرهنگی کشور مسئول هستند.

وی گفت: در اوایل انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی قرار بر این بود تا اسلام ناب محمدی (ص) در صحنه کار کند، اما عده‌ای به دنبال اسلامی آمریکایی بودند. هم‌اکنون نیز این افراد میدان پیداکرده‌اند تا جایی که در قوه مجریه قرارگرفته و در حال تاختن به آرمان‌های شهدای ما هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر جابجا شدن جای شهید و جلاد، گفت: در آن زمانی که ملت ایران در حال مبارزه با جنایت های منافقین بودند، آقایانی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند در خارج از مرزها حضور داشتند.

سرلک بابیان اینکه یکی از شاخه‌های منافقین در سیاهکل بود که برادران سپاه آن‌ها را بیرون کردند، گفت: چطور آن‌ها به منافقین عنوان شهید می‌گذارند و می‌گویند تعداد زیادی از اعضای این فرقه کشته‌شده‌اند، به جهنم که آن‌ها کشته‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه نباید پس از فرمایشات مقام معظم رهبری سخنان ایشان را به حاشیه ببریم، گفت: برخی از فرمان آتش به اختیار رهبری برداشت بد کرده‌اند درحالی‌که رهبری نفرمودند درگیری ایجاد کنید ایشان فرموده‌اند اگر مسئولین اجرایی، استاندار، فرماندار و … کار نکردند، ما باید برویم و کار فرهنگی انجام بدهیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه در اقتصاد مقاومتی کاری نشده است، گفت: در تبلیغات انتخاباتی همه از اقتصاد مقاومتی حرف زدند، از کارهایی که انجام‌شده قدرانی می‌کنیم اما از دولت می‌پرسیم که چه‌کاری کرده‌اید؟ باید از جوان‌ها استفاده شود، ما نیز به دولت کمک می‌کنیم، چرا وارد کار سیاسی شده‌اید و همه‌چیز را با حزب پیش می‌برید.

سرلک گفت: در پایان دولت روحانی بسیاری از افتتاحیه‌ها برای سپاه و قرارگاه خاتم بود، بنزین را قرارگاه خاتم به پایان رساند، اما آن‌ها به نام خودشان تمام کردند،  انصاف شما کجا رفته است، سپاه پاسداران درصورتی‌که مسیر اسلام را پیش ببرید در کنار شما است.

وی گفت: داعش ۹۶ را در هشت سال دفاع مقدس داشتیم، اما آن زمان رسانه‌ها این‌چنین حضور نداشتند، صدام حسین سلفی بود و نیروهای بعث سلفی مانند داعشی های امروز رزمندگان ما را به شهادت می‌رساندند و بر روی پیکر پاکشان شراب می‌خوردند و می‌رقصیدند، اما دیدیم که صدام حسین در کانال فاضلاب عراق پیدا شد و به لجن کشیده شد، ولی پیکر امام با حضور بیش از ۱۰ میلیونی مردم به خاک سپرده شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: می‌گویند چیزی نگویید و در دانشگاه‌ها ما را راه نمی‌دهند، چطور می‌شود که داعش شهدای ما را به شهادت می‌رساند، اما آقای استاندار اجازه برگزاری مراسم برای این شهید بزرگوار را نمی‌دهد.

سرلک افزود: شماها خواب بودید که جوانان ما در دمشق به شهادت رسیدند، البته در خواب نیز خواهید ماند، در هنگام خواب رئیس‌جمهور و رئیس مجلس در سال ۹۳ داعش به پشت مهران رفت، اما سید علی فرمان داد و سربازان رفتند و آن‌ها را از مرز دور کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه