ماجرای جسد راننده پژو که توسط حیوانات خورده شد

جسد راننده پژو درحالی پیدا شد که توسط حیوانات خورده شده بود.

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم؛ اردیبشهت ماه سال ۹۵ مرد جوانی به نام یاسر که راننده پژو بود و در مسیر قم ـ تهران مسافر جابه‌جا می‌کرد، ناپدید شد و خانواده وی با حضور در اداره آگاهی مفقودی یاسر را اعلام کردند.

با اعلام مفقودی یاسر، پلیس برای پیدا کردن وی، دست به‌کار و در تحقیقات اولیه مشخص شد تلفن‌ همراه وی نیز خاموش شده همچنین هیچ اثری از خودروی وی نیز یافت نشد تا اینکه دو هفته بعد از این ماجرا خودروی یاسر بدون سرنشین در خرم‌آباد کشف شد.

از آنجا که پلیس این احتمال را داد که یاسر قربانی سرقت شده باشد تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن وی ادامه پیدا کرد تا اینکه اواخر سال گذشته جسد ناشناسی در حالیکه توسط حیوانات خورده شده بود، در اطراف یکی از جاده‌های نزدیک به اصفهان کشف و برای تعیین هویت و انجام آزمایشهای لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تعیین هویت جسد کشف شده مشخص شد، جسد متعلق به یاسر است، مأموران در گام بعدی تحقیقات، به مرد جوانی به نام کامران در رابطه با این پرونده مشکوک شده و یکم تیر ماه جاری وی را در پمپ بنزینی در منطقه خزانه تهران بازداشت کردند.

کامران که سابقه کیفری در پرونده خود دارد پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش با رد هرگونه دخالت در قتل یاسر به بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من از قتل یاسر بی‌خبرم، در اردیبهشت ماه سال ۹۵ در یکی از زندانهای تهران به جرم سرقت در حبس بودم و در تأیید اظهاراتم می‌توانید از زندان استعلام بگیرید.

پس از این اظهارات، محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران متهم را در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوطه در شهر قم ارسال شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه