هجوم مردم صومعه سرا به دفتر فرماندار+ تصاویر

مردم روستا های گیر افتاده در برف با مراجعه به فرمانداری با صدای بلند اعتراض هایی شدید به فرماندار و مسئولین کردند این اعتراضات که باعث تشنجی کوتاه در ساختمان فرمانداری شد، فرماندار را از اتاق بیرون کشید و مجبور به پاسخ گویی به مردم کرد.

هجوم مردم صومعه سرا به دفتر فرماندار+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز ، مردم روستا های گیر افتاده در برف با مراجعه به فرمانداری با صدای بلند اعتراض هایی شدید به فرماندار و مسئولین کردند این اعتراضات که باعث تشنجی کوتاه در ساختمان فرمانداری شد، فرماندار را از اتاق بیرون کشید و مجبور به پاسخ گویی به مردم کرد.

مردم معترض از روستا های اطراف شهر صومعه سرا آمده بودند و درخواست کمک فوری از فرماندار را داشتند،بیشتر غم و غصه این مردم نرسیدن صدایشان به مسئولین استانی بود.

barf-c006

شخصی از روستایی آمده بود و میگفت ۲ نفر در روستایشان فوت شده اند و وضعیت دیگر روستاییان وخیم است به طوری که برخی سوخت لازم برای گرم کردن خود را هم ندارند.

barf-c007

 

شخصی از فرماندار و شهردار گله داشت که چرا وقتی ۱۵ روستا برق ندارد و حتی برق شهر هم قطع و وصل میشود و با وجود تمام این مشکلات و مشکلات دیگر شما در مصاحبه های تلوزیونی میگویید صومعه سرا مشکل ندارد. آیا شما این مشکلات را نمیبینید؟

این تنها بخش کمی از اعتراضات و مشکلات مردم شهرستان صومعه سرا است،

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه