نماینده مردم رشت در مجلس:

تخصیص عادلانه اعتبارات منطقه آزاد انزلی به دو تیم ورزشی ملوان و سپیدرود ضروری است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: انتظار می‌رود از تیم فوتبال سپیدرود به عنوان یک تیم ورزشی با منابع مالی اندک پشتیبانی و حمایت شود.

تخصیص عادلانه اعتبارات منطقه آزاد انزلی به دو تیم ورزشی ملوان و سپیدرود ضروری است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به حمایت مالی منطقه آزاد انزلی از تیم‌ فوتبال ملوان اظهار داشت: به‌دلیل واقع شدن دو سوم از محدوده منطقه آزاد انزلی در شهرستان رشت، حمایت‌های مالی سازمان منطقه آزاد انزلی باید به‌طور مساوی بین تیم‌های ملوان انزلی و سپیدرود رشت انجام شود.

وی طرفداران تیم سپیدرود در شهرستان رشت را بیش از ۷۰۰ هزار نفر عنوان کرد و با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان گیلان از تیم سپیدرود حمایت می‌کنند افزود: انتظار می‌رود از تیم فوتبال سپیدرود به‌عنوان یک تیم ورزشی با منابع مالی اندک، پشتیبانی و حمایت همه جانبه شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق توافقات انجام شده درصدد هستیم تا کمک‌های مالی تیم سپیدرود را نسبت به کمک‌های مالی تیم ملوان به دو برابر افزایش داده تا با این اقدام تیم سپیدرود در لیگ برتر باقی بماند.

کوچکی‌نژاد به اعتبار عالانه منطقه آزاد انزلی به دو تیم مذکور اشاره کرد و افزود: براساس قانون و با توجه به اینکه بیش از نیمی از منطقه آزاد انزلی در محدوده شهر رشت قرار گرفته است درصدی از درآمد منطقه آزاد در بخش‌های کمیته امداد و بهزیستی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه ریاست منطقه آزاد انزلی در دوره مسئولیت خود در این منطقه کارهای قابل تقدیری انجام داده است گفت: در حال حاضر فرودگاه رشت تحت پوشش منطقه آزاد است و در مجموع خدمات و تحولاتی که در طول مدت فعالیت منطقه آزادانزلی انجام شده کم سابقه و قابل تقدیر است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه منطقه آزاد در حوزه سرزمینی رشت و انزلی  قرار دارد و متعلق به تمام استان گیلان است اذعان داشت: در حال حاضر فرودگاه رشت نیز تحت پوشش منطقه آزاد فعالیت می‌کند و این منطقه به بخش های روستایی نیز کمک‌های زیادی داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس  افزود: منطقه آزاد با توجه به خصوصیات جغرافیایی مشترکی که با شهر رشت دارد می‌بایست بیشترین کمک‌ها را در این حوزه داشته باشد و با جذب منابع مالی در بخش خصوصی و در حوزه گردشگری و تجارت باعث ایجاد اشتغال و گردش سرمایه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رحیم
آقای کوچکی نژاد نماینده محترم رشت ، لطفا اسم انزلی را از منطقه آزاد خودت که همه بودجه ها ی گیلان را در اختیار دارید حذف کن تا خیال خودت و انزلی چی را راحت کن .
در حاشیه