giftcard را بیشتر بشناسسیم

گیفت کارت یه جور کارت اعتباری مجازیه که شرکت ها یا بانک ها برای خرید از مارکت های بین المللی صدر می کنند.

giftcard را بیشتر بشناسسیم

گیفت کارت یه جور کارت اعتباری مجازیه که شرکت ها یا بانک ها برای خرید از مارکت های بین المللی صدر می کنند. گیفت کارت واسه هدیه دادن به کار میره و تاریخ انقضا داره و شارژ هم نمی شه و اعتبارش هم قابل انتقال نیست. گیفت کارت مثل کارت شارژه. وقتی خریدیش کد اختصاصیش رو وارد کن و باهاش از مارکت ها خرید اینترنتی انجام بده.

هر مارکتی واسه خودش یه گیفت کمارت اختصاصی داره که واسه مارکت های دیگه نمیشه ازش استفاده کرد… پس موقع خرید بهش دقت کنید.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت آیتونز

اسم دیگه ی این گیفت کارت گیفت کارت اپل هست که یکی از پرطرفدارترین گیفت کارت هاست. روی دستگاه های شرکت اپل مثل آیفون، آیپد، آیپد تاچ و مک اجرا میشه. توی ایران شاید معروف ترین گیفت کارت همین باشه. و از بین گیفت کارت های آیتونز هم گیفت کارت آمریکا پرطرفدار تر از بقیه است چون تنوع برنامه و بازی هاش خیلی زیاده. برای داشتنش هم باید اپل آی دی آمریکا داشته باشید. مارکت هایی که میشه با این گیفت کارت خرید کرد هم اپ استور، آی بوک استور و مک اپ استور هستند.جهت خرید گیفت کارت به لینک مذکور مراجعه کنید. و جهت دیدن آموزش ساخت اپل آیدی به لینکی که اشاره شد مراجعه کنید.

گیفت کارت گوگل پلی

این گیفت کارت برای خرید کالاهای دیجیتالی مثل برنامه و بازی و کتاب و موسیقی و… استفاده میشه . اپلیکیشن مخصوص اندرویده.

گیفت کارت آمازون

خوبیه این گیفت کارت اینه که به کتابخونه بزرگ آمازون دسترسی داره ومیشه نسخه ی الکترونیکی کتاب ها رو ازش پیدا و دانلود کرد. برا همین دانشجوها و مترجما طرفدار این گیفت کارت هستند. تنوع قیمت این گیفت کارت ۱۰، ۲۵، ۵۰، ۱۰۰ دلار هست. جهت دیدن آموزش مربوط به نحوه خرید از آمازون به لینک خرید گیفت کارت آمازون مراجعه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن برای خرید تو مارکت سونی هست. شما هم برای استفاده از قابلیت های جدید پلی استیشن باید با این گیفت کارت خرید کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

این گیفت کارت برای خرید و بازی آنلاین و قابلیت های جدید ایکس باکس هست.

گیفت کارت استیم

این گیفت کارت ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار استیمه چون مثل کدفعال سازی عمل می کنه  و می تونه به خرید از مارکت استیم  و بازی استیم کمک کنه.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید چنانچه بدنبال جهت خرید گیفت کارت اپل هم هستید میتوانید به لینک درج شده مراجعه کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه