عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با 8دی:

دولت دوازدهم تیم اقتصادی قوی به مجلس معرفی کند/ طبق سند چشم انداز در فرهنگ و اقتصاد عقبیم

نماینده مجلس گفت: طبق سند ۱۴۰۴ در مبحث اقتصاد عقب هستیم، گفت: دولت دوازدهم باید تیم اقتصادی قوی به مجلس معرفی کند.

دولت دوازدهم تیم اقتصادی قوی به مجلس معرفی کند/ طبق سند چشم انداز در فرهنگ و اقتصاد عقبیم

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نخستین اولویت دولت دوازدهم را پرداختن به مسائل اقتصادی در کشور دانست و اظهار داشت: دولت باید نسبت به رشد، رونق و مسائل اشتغال و تولید در کشور برنامه ای راهگشا داشته باشد.

وی اشتغال را مهمترین چالش پیش روی دولت برشمرد و افزود: مهمترین مسئله ای که دولت باید کمر همت خود را در دولت دوازدهم محکم تر ببندد پرداختن به مسائل مربوط به حوزه اشتغال و ساماندهی بازار کار جوانان است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه دولت باید از بخش تولیدات داخلی حمایت کند، گفت: دولت باید ضمن اینکه از تولیدات داخلی حمایت می کند، برنامه ای کاربردی و ویژه برای کنترل و مهار قاچاق کالا داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مسائل مربوط به فرهنگ را از مهمترین مسائل و چالش های در پیش روی دولت دوازدهم نام برد و اظهار کرد: ما در راستای افق ۱۴۰۴ سند چشم انداز در اکثر موضوعات ما پیشرفت هایی داشته ایم اما در بخش اقتصاد و به ویژه فرهنگ کمی عقب مانده ایم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق برنامه توسعه نتوانسته ایم در حوزه اقتصاد و فرهنگ پیش برویم، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید تیم اقتصادی قوی را انتخاب نماید و به مجلس معرفی کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه