درب بسته اتاق جلسات سد شهربیجار بر روی ستاد بحران رودبار

متولیان سد شهربیجار درب اتاق جلسات خود را بر روی ستاد بحران شهرستان باز نکردند و حتی ماشین آلات خود را برای بازگشایی مسیر های مسدود شده بکار نگرفتند.

درب بسته اتاق جلسات سد شهربیجار بر روی ستاد بحران رودبار

به گزارش ۸دی نیوز، زیتون خبر از سفر ستاد بحران رودبار به منطقه محاصره در برف دهستان بلوکات حاشیه نگاری کرده است که در ادامه می خوانید:

*اعضای ستاد بحران شهرستان و شورای تامین رودبار با ۵ خودرو بازدید خود از مناطق محاصره در برف بلوکات را از ساعت ۱۴ بعد از ظهر آغاز کردند.

2205

*تیم ستاد بحران رودبار در میرزا گلبند توقف کرد و با پرس و جو از مردم در جریان وضعیت موجود منطقه قرار گرفت.

*فرماندار رودبار با مشاهده تیم راهداری مردمی و راه و شهرسازی توقف و ضمن خداقوت گفتن از کمی و کاستی های آنان سئوال کرد.

2204

*اعضای ستاد بحران رودبار در جمع مردم روستای لیافو قرار گرفت و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

*اینجا بود که ستاد بحران رودبار از بی توجهی و بی احترامی راننده لودر شهرداری رودبار به مردم روستا مطلع شد.

*فرماندار رودبار با شهردار رودبار تماس گرفت و از او خواست نسبت به موضوع بی تفاوت نباشد و حتی اگر توانست در منطقه حضور بهم رساند.

*مشکل قطعی برق، سوخت از اهم مسائلی بود که توسط مردم عنوان شد و فرماندار از روسای ادارات مربوطه خواستار رسیدگی و تسریع در روند اجرای آن شد.

2201

*اعضای ستاد بحران از نانوایی بربری شهربیجار بازدید نمود و از قرار معلوم چانه خمیر این نانوایی کمتر از وزن قانونی بود که فرماندار بلافاصله از رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تا نسبت به این کم فروشی بی تفاوت نبوده و برخورد فانونی نماید.

*حضور مسئولان بویژه فرماندار و اعضای شورای تامین و ستاد بحران در منطقه باعث رضایت و خورسندی مردم گرفتار در برف شده بود.

2202*هلال احمر رودبار هم بسته های خوراکی را به همراه داشت و در بین مردم گرفتار در برف توزیع می کرد.

*قرار بود جلسه ستاد بحران شهرستان رودبار در اتاق جلسات امور اداری سد شهربیجار برگزار شود.

*علیرغم هماهنگی صورت گرفته از سوی بخشداری رحمت آباد و بلوکات وقتی مسئولین به دفتر سد رفتند، با درب بسته اتاق جلسات بروی اعضای ستاد بحران روبرو شدند و افراد حاضر هم عنوان نمودند که متولیان امر درب را بسته و رفته اند.

2206

2207

*این بی توجهی به همین جا ختم نشد، در حالی دهستان بلوکات بیشترین حجم بارش برف را در میان مناطق رودبار به خود اختصاص داده و برخی از روستاها گرفتار برف هستند که متولیان سد شهربیجار چند دستگاه لودر، گریدر و بولدزر را  در محوطه سد پارک کرده اند و آنها را برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده و نجات جان انسانهای گرفتار در برف نمی فرستند.

*فرماندار پس از مشاهده وضعیت نابسامان و بی احترامی به اعضای ستاد بحران بلافاصله محل تشکیل جلسه ستاد بحران را تغییر داد و راهی بخشداری رحمت آباد و بلوکات شد.

2203

*فرماندار در جلسه ستاد بحران از اعضای جلسه بابت این بی احترامی عذرخواهی نمود و گفت: مسئولین رودبار در چند روز اخیر همانند یک خانواده نقش مهمی در کنترل بحران داشته است و احدی حق ندارد به مسئولین بی احترامی کند.

*احمدی که با آقاجانزاده معاون عمرانی استاندار تلفنی صحبت می کرد از بی توجهی آقا بیگی نسبت به بکارگیری ماشین آلات سد شهربیجار برای بازگشایی محور های مسدود شده ابراز گلایه کرد.

*ستاد بحران که در سومین روز بازدید خود از مناطق برف خیز راهی سپری می کرد طبق دستور فرماندار اعضای ستاد با نان و پنیر پذیرایی شدند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه