فرمانده سپاه رودسر:

امروز هزاران موشک از غزه، فلسطین و دیگر نقاط جهان رژیم جعلی اسرائیل را نشانه گرفته‌اند

فرمانده سپاه رودسر گفت: امروز هزاران موشک در نقاط مختلف جهان، رژیم اشغالگر اسرائیل را نشانه گرفته‌اند تا آن را برای همیشه از نقشه جهان حذف کنند.

امروز هزاران موشک از غزه، فلسطین و دیگر نقاط جهان رژیم جعلی اسرائیل را نشانه گرفته‌اند

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رودسر ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: از زمانی که رژیم جعلی صهیونیستی اعلام موجودیت کرد، منطقه خاورمیانه تبدیل به یکی از بحرانی‌ترین مناطق جهان شده است. خاورمیانه اکنون منطقه ای نا آرام و متشنج است که حاصل شکل‌گیری غده چرکینی به نام اسرائیل می باشد.

وی افزود: امام راحل و عظیم الشأن در تدبیری حکیمانه و هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند. امروز روز قدس علاوه بر ایران، روز ابراز تنفر همه مردم جهان نست به رژیم کودک کش اسرائیل است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رودسر ادامه داد: امسال روز قدرس در شرایطی برگزار شد که همه جهان به چشم خود بر افتادن پرده تزویر و همدستی نظام‌های قبیله ای آل سعود و آل خلیفه با رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و سایر جنایتهای آنها کنار رفته و همدستی آنها در بوجود آوردن گروهک وحشی داعش بر همگان آشکار شد.

مصطفی پور تأکید  کرد: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان و جهان اسلام در حال تغییر است و انقلاب اسلامی ایران سنگ فلسطینی ها را به موشک تبدیل کرده است و به فضل الهی در فروپاشی رژیم صهیونیستی زمینه ها بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است.

وی ادامه داد: امروز هزاران موشک در لبنان و غزه و سایر نقاط جهان اسلام با بردهای کوتاه و بلند فقط منتظر دستور هستند تا با شلیک هم زمان، رژیم اسرائیل را برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان حذف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر در پایان اظهار داشت: منطق صریح امام راحل و مقام معظم رهبری طرفداری از مظلوم و مخالفت با ظلم و ظالم است. به همین دلیل مسئله فلسطین مسئله اصلی برای جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه