فرمانده سپاه قدس گیلان:

نظام سلطه جهانی اسیر قدرت ایران است/ قدرت موشکی سپاه عامل آزادی قدس خواهد بود

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: قدرت موشکی سپاه ایران به حدی است که به زودی قدس را آزاد خواهد کرد.

نظام سلطه جهانی اسیر قدرت ایران است/ قدرت موشکی سپاه عامل آزادی قدس خواهد بود

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مصلی رشت ضمن تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار در روز قدس اظهار داشت: یاد امام عزیز که بنیان گذار این روز است گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد شهید عشوری افزود: در آستانه عملیات نصر هستیم و یاد شهید خوش سیرت را گرامی می‌داریم.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب گفت: حضرت امام روز قدس را روزی جهانی می دانست که تنها به قدس اختصاص ندارد بلکه روز مقابله مستضعفین در مقابل مستکبرین است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است.

عبدالله پور با بیان اینکه حضرت امام با نامگذاری روز قدس بر پاشنه آشیل دشمن دست گذاشت افزود: حضرت امام با انقلاب نظام سلطه ی چپاولگر جهانی را بر هم زد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطر نشان کرد: ایران امروز محور آزادی خواهی دنیاست و زیر بار ظلم و نظام سلطه جهانی نخواهد رفت، این انقلاب ۴۰ سال است با تمام قدرت در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه ایران نظام جهانی را به چالش کشیده است بیان کرد: امروز ناو های آمریکایی جرات هیچ گونه اقدامی علیه کشور ما ندارند، امروز اینها اسیر قدرت جمهوری اسلامی ما هستند.

عبدالله پور با اشاره بر اینکه گام های انقلاب به سمت آزادی جهانی است گفت: ملت های طرفدار نهضت اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده اند، امروز نظام سلطه با ایجاد گروههای تروریستی در سوریه ایجاد رعب و وحشت می کنند اما نتوانستند خط مقاومت را بشکنند.

فرمانده سپاه قدس استان با اشاره به اقدام نابخردانه داعش در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران با پرتاب موشک های ذوالفقار نشان داد که اگر به ایران تعدی کنند در خانه هایشان نیز امنیت ندارند، امروز توان موشکی سپاه حدی است که می تواند در یک لحظه نتانیاهو را نیز از اتومبیل خود پیاده کند.

وی توان موشکی سپاه را مایه پیشبرد اهداف نظام دانست و مطرح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، به زودی حتی قبل از ۲۵ سال قدس را آزاد می کنیم و به امامت رهبر انقلاب نماز جمعه را در مسجد الاقصی برپا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه