تمام راه های ارتباطی استان گیلان باز است

تمامی راه های ارتباطی استان گیلان با وجود بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و سفیدپوش شدن تمامی جاده ها و گردنه های کوهستانی باز است.

تمام راه های ارتباطی استان گیلان باز است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “مهیار رستگار” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: با وجود بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و سفیدپوش شدن تمام جاده ها و گردنه های کوهستانی استان، با تلاش راهداران پرتلاش اداره کل راه و شهرسازی استان تمام راه های ارتباطی استان باز نگهداشته شده و تردد در تمام محورهای کوهستانی گیلان در حال انجام می باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: با وجود باز بودن تمام محورهای کوهستانی استان تردد در  این محورها خصوصاً اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان با زنجیر چرخ ممکن است و عبور از سایر محورهای کوهستانی مستلزم همراه داشتن زنجیر چرخ و سلامت وسیله نقلیه است.

سرهنگ رستگار تصریح کرد: تیم های پلیس راه مستقر در ابتدای محورهای کوهستانی از ادامه حرکت خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری به عمل می­آورد.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه به منظور ایمنی تردد در محورهای کوهستانی، تیم­های راهداری به همراه پلیس راه به صورت دائم و شبانه روز در طول ایام اجرای طرح ترافیکی زمستان در گردنه­های برفگیر حضور خواهند داشت، از مردم خواست، ضمن رعایت مقررات به توصیه های مسئولان توجه نموده و از سفر های غیر ضروری در شرایط نامطلوب جوی در محور های کوهستانی پرهیز نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه