عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت:

تیم فوتسال بانوان شهرداری شرایط خوبی ندارد/ مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی پرداخت شود

عضو شورای شهر رشت گفت: دو تیم فوتسال بانوان و شهرداری رشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در شرایط نامناسبی قرار دارند.

تیم فوتسال بانوان شهرداری شرایط خوبی ندارد/ مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی پرداخت شود

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رحمت الهی با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز بیداری مسلمانان جهان و اتحاد مسلمین در برابر استکبار جهانی است و قدس یادگار تاریخی امام خمینی (ره) می باشد.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه مردم ایران اسلامی و بالاخص مردم ولایتمدار رشت در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در راهپیمایی روز قدش شرکت کرده و با این اقدام خود وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان میکشانند.

شیرزاد با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است گفت: طی چند روز اخیر با اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و با جانفشانیهای سربازان گمنام امام زمان (عج) گروهک تروریستی داعش خوار و ذلیل شد و ان‌شا… فردا نیز با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر جواب یاوه گویان را خواهیم داد و به زودی شاهد سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست باشیم.

این مسئول با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن‌ کریم در ایام ماه مبارک‌ رمضان در محلات رشت تصریح کرد: این اقدام گام موثری در راستای ترویج مباحث دینی و قرآنی است و امید است در سال جاری از چنین برنامه هایی حمایتهای مادی و معنوی بیشتری صورت بگیرد.

شیرزاد ادامه داد: خوشبختانه در شهر رشت اساتید برجسته قرآنی در عرصه های ملی و بین المللی حضور دارند و معتقدم با ایجاد دارالقرآن در رشت از ظرفیت آنان بیشتر بهره مند شویم.

وی با تاکید به توجه بیشتر به ورزش محلات خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد اتفاقات خوبی در ورزش محلات رشت بودیم و مسابقات ورزشی فوتبال و… طی این ایام در محلات برگزار شد که مورد استقبال گسترده ای قرار گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت خواستار توجه بیشتر به ورزش محلات شد و گفت: با ایجاد زمینهای ورزشی در محلات کم برخوردار از جمله محله معلولین رشت میتوانیم اوقات فراغت نوجوانان وجوانان را مدیریت کنیم.

وی با انتقاد از مصوبه اخیر شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: در گذشته مصوبه ای به منظور حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از هیاتهای مذهبی رشت به تصویب رسیده بود که طی آن سازمان موظف بود در خصوص چاپ بنر با ابعاد مشخص با هیاتهای مذهبی رشت همکاری داشته باشد.

شیرزاد افزود: اخیرا شورای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نسبت به لغو این مصوبه اقدام کرده است و بنده تقاضادارم تا در این خصوص تجدید نظر شود.

این عضو شورای شهر رشت با تاکید برحمایت همه جانبه از هیاتهای مذهبی رشت گفت: در شرایطی که هجمه ها و ولنگاریهای فرهنگی اسلام را مورد هدف قرار داده است حمایت از هیاتهای مذهبی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عدم پرداخت مطالبات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: مطالبات سازمان از شهرداری مرکز بسیار زیاد است و این موضوع موجب بروز مشکل برای بخشهای مختلف سازمان شده است.

شیرزاد ادامه داد: تیم فوتسال بانوان (می رشت سپیدرود) و شهرداری رشت وضعیت مناسبی به لحاظ مالی ندارند و چکهایی که در اختیار بازیکنان و تیم قرار گرفته است هنوز نقد نشده و کسی هم پاسخگوی اعتراضات آنان نیست.

وی افزود: بخش دیگر این مطالبات نیز متعلق به هنرمندان می باشد و بعلت اینکه مطالبات سازمان پرداخت نشده شرایط نامناسبی به لحاظ مالی وجود دارد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بخش در آمد زایی سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری رشت باید فعال شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی می تواند با استفاده از زمینهای ورزشی متعلق به خودش و … درآمد پایدار ایجاد کند و به مشکلات مالی تا حدودی سروسامان دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه