مسئول کمیته خادمین راهیان نور گیلان:

شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل فرود می آید

ستیزه بابیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی یک وصله ناچسب در جهان اسلام است، گفت: شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل فرود می آید.

شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل فرود می آید

به گزارش ۸دی، محمدعلی ستیزه مسئول کمیته خادمین راهیان نور سپاه قدس در آستانه روز قدس در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان پرچم دار مبارزه با ظلم در ابتکاری هوشمندانه آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نام نهادند و این روز را به‌عنوان روزمقابله مستضعفان با مستکبران عالم معرفی کرد تا کسی نتواند مسأله فلسطین را به فراموشی بسپارد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز برائت مسلمانان از رژیم اشغالگر صهیونیستی و روز دفاع از حقیقت است، گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با صدها نفر از استادان، اعضای هیأت‌های علمی، پژوهشگران و نخبگان دانشگاهی اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس،فرمودند: بزرگداشت روز قدس صرفاً به‌معنای دفاع از یک ملت مظلوم که از میهن و خانه خود رانده ‌شده نیست، بلکه امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله فلسطین است.

مسئول کمیته خادمین راهیان نور سپاه قدس در ادامه عنوان کرد: ما خادمین شهدای استان گیلان حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام نموده و روز جمعه ۲ تیر همزمان با ملت قهرمان ایران،با حضور گسترده در راهپیمایی شرکت کرده تا بار دیگر یأس و نومیدی را برای دشمنان به ارمغان آورده و بر سر رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا، اسرائیل و اروپا و کشورهای مرتجع منطقه، فریاد خواهیم زد.

ستیزه در پایان بابیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی یک وصله ناچسب در جهان اسلام و خاورمیانه است ، خاطر نشان کرد:شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر غاصب اسرائیل فرود می آید .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه