رئیس شورای شهر رشت:

وحدت مسلمین در روز قدس برای قدرت های زورگو هراس انگیز است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

وحدت مسلمین در روز قدس برای قدرت های زورگو هراس انگیز است

به گزارش ۸دیف مسعود کاظمی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس روز وحدت جهان اسلام است اظهار داشت: اقدام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس نشان از دوراندیشی و تدبر بی نظیر ایشان داشت.

وی ادامه داد: این اقدام اندیشمندانه امام راحل موجب اتحاد ما بین ملتهای مسلمان جهان و تقویت روحیه استکبارستیزی شد.

عضو شورای شهر رشت روز قدس را برای دنیای استکبار روزی تلخ و ناگوار دانست و افرود: وحدت دنیای اسلام در روز جهانی قدس و سر دادن شعار عدالتخواهی و آزادی توسط مسلمین جهان برای قدرتهای زورگو و مستکبر جهان هراس انگیز است.

کاظمی ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه  و غیرانسانی رژیم فاسد صهیونیست گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی بر علیه ملت مظلوم و بی گناه فلسطین با حمایتهای آمریکای منفور و محکوم است و ان شاءالله با وحدت جهان اسلام به زودی شاهد سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با دعوت از همه آحاد مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: یقینا مردم فهیم و ولایتمدار شهر رشت همچون ادوار گذشته حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به تمامی جهان اعلام  خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه