دلخوش تاکید کرد:

ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی در صومعه سرا غیر ممکن نیست/ نرخ بیکاری ۹درصدی در حد حرف است

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های مختلف در این شهرستان ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی در این شهرستان را دور از ذهن و غیرممکن ندانست.

ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی در صومعه سرا غیر ممکن نیست/ نرخ بیکاری ۹درصدی در حد حرف است

به گزارش ۸دی به نقل از مهر، سید کاظم دلخوش در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی و گردشگری که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا در حوزه های مختلف اعم صنعتی، گردشگری، کشاورزی دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار مطلوبی است.

وی با تأکید بر بهره برداری از این ظرفیت ها در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: درصورت وجود حمایت و همکاری در سطح استانی و شهرستان ایجاد دو هزار فرصت شغلی در این شهرستان دور از انتظار نبوده و غیرممکن نیست.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بیش از ۳۸ اکیپ سرمایه گذاری طی یکسال گذشته در این شهرستان، گفت: متاسفانه در سطح استانی موانعی برای حوزه سرمایه گذاری وجود داشت که خوشبختانه با پیگیری و تعامل حال حاضر این مانع نیز درجهت سرمایه گذاری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ایجاد دو هزار فرصت شغلی در شهرستان صومعه سرا عملیاتی شده و در حد یک شعار نباشد، خاطرنشان کرد: عده ای از سرمایه گذاران تمایل خود برای سرمایه گذاری در صومعه سرا را اعلام کرده اند.

دلخوش ایجاد دهکده سلامت در دوعالم کوه منطقه تنیان، احداث سازه های پذیرایی جنگلی در منطقه هفت دغنان با توجه به بافت گردشگری و تاریخی آن، راه اندازی پایگاه امدادی، احداث مسجد بین راهی و همچنین بازارچه سنتی در جوار شهرک صنعتی ضیابر صومعه سرا از جمله طرح های سرمایه گذاری پیش بینی شده در این شهرستان است.

نرخ بیکاری بیش از آمار اعلام شده است

وی در ادامه ضمن درخواست از مسئولان منابع طبیعی استان به منظور همکاری برای اجرای این طرح ها، یادآورشد: با توجه به شرایط ایجاد اشغال در سطح کشور و به ویژه استان گیلان مسئولان باید نگاه ویژه ای به جذب سرمایه گذار داشته باشند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به اعلام آمار حدود ۹ درصدی برای نرخ بیکاری در سطح استان گیلان اشاره کرد و افزود: این آمار درست نبوده و فقط در حد حرف است.

وی با بیان اینکه استان گیلان دارای بیکاران باسواد است، تأکید کرد: آنچه که مشخص بوده آمار نرخ بیکاری در سطح استان گیلان ۱۶ تا ۱۷ درصد است که اصلا زیبنده این استان با توجه به پتانسیل های فراوان آن نیست.

به گفته این مسئول خوشبختانه زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان صومعه سرا فراهم بوده و تنها نیازمند همکاری و تعامل منابع طبیعی و برخی دیگر از دستگاه ها هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
seyed
اقای دلخوش همیشه خوب شعار دادین.مردمی که در بیرون از شهرستان هستند همه فکر میکننو که مردم حوزه انتخابیه شما هیچ مشکلی ندارند چون شما همیشه مردم رو با همین صحبتهاتون سرگرم میکنید.هربار صحبت از اوردن سرمایه گذار در شهرستان کردید هربار هئیتی رو با خودتان به شهرستان اوردید اما فقط یک شوی تبلیغاتی بیش نبود.اقای دلخوش لطفا بداد جوانان بیکار شهرستان برسید شما که تنها کارتان شده اسفالت بی کیفیت و افتتاح قلیانسرا.اقای دلخوش اگر شما واقعا بفکر ایجاد اشتغال هستید چرا گیلان همیشه کمترین مقدار جذب نیرو رو در دستگاههای اجرایی داره در همه موارد ما همیشه جزء استانهای اخر در سهمیه جذب هستیم و صومعه سرا شهرستان حوزه انتخابیه شما هم حدود سه الی چهار نفر نیرو میخواد.اقای دلخوش لطفا توانتان را در افزایش سهمیه جذب کمی بکار بگیرید نه این چنین شعاری صحبت کردن
در حاشیه