عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پاسخ موشکی سپاه پاسداران پاسخی کوبنده، محکم و به‌جا بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروزه راه تمامی شهدا توسط جبهه مقاومت و مدافعان حرم که با استقامت حداکثری در برابر جبهه استکبار ایستاده‌اند ادامه پیدا می‌کند.

پاسخ موشکی سپاه پاسداران پاسخی کوبنده، محکم و به‌جا بود

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، اسدالله عباسی در همایش روز بسیج اساتید استان گیلان در جمع اساتید بسیجی در مجتمع آموزشی و رفاهی یاس اظهار داشت: کرسی‌های آزاد اندیشی باید همواره در دانشگاه‌ها برپا باشد و فقط در زمان انتخابات نباید این کرسی‌ها دایر شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران عنوان داشت: امروزه راه تمامی شهدا توسط جبهه مقاومت و مدافعان حرم که با استقامت حداکثری در برابر جبهه استکبار ایستاده‌اند ادامه پیدا می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه دایره کاری اساتید بسیجی محدود به درس دادن در تخصص خودشان نیست ابراز داشت: اساتید بسیجی روحیه جهادی و اتقلابی را در دانشجویان تقویت می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه باید به جهت دهی فکری دانشجویان که در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد نظارت کامل شود بیان داشت: ‌قرار گرفتن دانشجویان به‌عنوان جامعه هدف دشمنان نظام اسلامی نباید باعث پایمال شدن خون شهدا و ارزش‌های انقلاب شود.

وی با اشاره به اینکه نقش دانشگاه‌ها در تربیت افرادی با سواد و با مهارت برای بازار کار کمرنگ شده است گفت: رسالت دانشگاه‌ها تنها دادن مدرک به دانشجویان نیست و باید افراد خدمتگذار و دلسوز مردم و نظام وارد بازار کار شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بحث کارآموزی را یکی از راه‌های مناسب ارتباط صنعت و دانشگاه بیان کرد و اذعان داشت: باید رسیدن به برنامه‌های افق ۱۴۰۴ توجه شود و هرچه زودتر با ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، دانشگاه‌های کشور به دانشگاه‌های نسل سوم ارتقاء پیدا کنند.

عباسی با اشاره به اینکه طرح اینترشیب طرحی است که در آن اساتید و دانشجویان به حل مشکلات صنعت و به‌روزرسانی دستگاه‌های صنعتی می‌پردازند گفت: باید با الگو برداری از طرح‌های هماهنگ کننده دانشگاه و صنعت از کشورهای پیشرفته صنعتی ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و مراکز صنعتی صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعدادهای فراوان علمی موجود در گیلان و نخبگان موجود در عرصه‌های مختلف علمی افزود: با وجود طرح پارک علم و فناوری و طرح کارآموزی، هنوز ارتباط لازم بین صنعت و دانشگاه در استان گیلان فراهم نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استعدادهای علمی کشور دارای ظرفیت لازم برای دست‌یابی به نقطه نخست اقتصاد دانش بنیان در بین کشورهای منطقه هستند اذعان داشت: رشد، تعالی و هویت بخشی به دانشجویان از وظایف اساتید دانشگاه است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در بین سکوت کشورهای مسلمان، رژیم غاصب صهیونیستی شدیدترین جنایت‌ها را در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با توطئه‌های خود برای صف آرایی مسلمانان در برابر یکدیگر تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اساتید را فرماندهان جنگ نرم خواندند بیان داشت: دشمنان از هر راهی برای صدمه زدن به اسلام استفاده می‌کنند و بارها با سیلی مردم و فرزندان مبارزه انقلاب مواجه شده‌اند و پاسخ موشکی سپاه پاسداران پاسخی کوبنده، محکم و به جا بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه