رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان:

یادواره شهدای رسانه ‌توسط بسیج رسانه استان گیلان برگزار می‌شود

جعفری با بیان اینکه هرجا که نیاز به دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب باشد بسیجیان رسانه قلم را به زمین گذاشته و سلاح به دست می‌گیرند گفت: اصحاب رسانه و تمامی اقشار کشور در دفاع از عزت و ناموس خود پشتیبان نظام هستند.

یادواره شهدای رسانه ‌توسط بسیج رسانه استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ثبت خاطرات و شناساندن سبک زندگی شهدا توسط مردم، درجه‌ای در تراز شهدا در نزد خداوند به انسان می‌دهد.

جعفری با بیان اینکه هرجا که نیاز به دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب باشد بسیجیان رسانه قلم را به زمین گذاشته و سلاح به دست می‌گیرند گفت: اصحاب رسانه و تمامی اقشار کشور در دفاع از عزت و ناموس خود پشتیبان نظام هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج امروز مختص به مساجد و رسانه نمی‌شود و اقشار مختلف بسیج وجود دارد بیان داشت: بسیجی فردی است که خدمت بی‌منت برای مردم و نظام مقدس اسلامی انجام می‌دهد‌.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اینکه مذاکرات با آمریکا به نتیجه نمی‌رسد اذعان داشت: ماهیت نظام سلطه مبنی بر دشمنی با اسلام و اصل نظام است و دشمن به‌دنبال وارد کردن فرهنگ غلط و منسوخ غرب در قالب مذاکرات و سند ۲۰۳۰ به کشور است.

جعفری با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه ۴ سال و نیم است که تشکیل شده است گفت: مهمترین هدف تشکیل بسیج رسانه جذب و سازماندهی رسانه و کمک به تربیت خبرنگار در تراز اسلامی است و کمک به دستگاه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف عالی نظام در دستور کار سازمان قرار دارد‌.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه ۳۸۰ عضو در شهرستان رشت جذب کرده و در واقع نیمی از جامعه رسانه در شهرستان جذب این قشر بسیج شده‌اند اذعان داشت: ۱۸ کانون بسیج رسانه در ۱۶ شهرستان استان گیلان راه اندازی شده است.

جعفری با بیان اینکه رتبه نخست کشوری توسط قشر بسیج رسانه استان گیلان در بین ۳۲ استان کشور به‌دست آمده است افزود: دوره‌های مختلف آموزشی و تربیتی برای تقویت و انسجام بیشتر در رسانه‌های استان توسط سازمان بسیج رسانه استان انجام شده است.

وی یکی از فعالیت‌های بسیج رسانه درباره آشنا کردن مردم و به‌ویژه جوانان با فرهنگ دفاع مقدس در سال گذشته را ایجاد غرفه سینمای دفاع مقدس در کنگره شهدا در پیاده روی فرهنگی شهر رشت خواند و بیان داشت: این غرفه بیش از ۱۴  هزار بازدید کننده داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یادواره شهدای رسانه بعد از ایام ماه مبارک رمضان توسط بسیج رسانه برگزار می‌شود اعلام کرد: نخستین کتاب شهدای رسانه استان گیلان تا پایان سال ۹۶ برای آشنایی مردم با فداکاری‌های اصحاب رسانه رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته کاروان‌های مختلفی برای بازدید از مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور و همچنین کاروان‌های پیاده روی اربعین حسینی توسط بسیج رسانه استان تشکیل شد گفت: امسال کاروان‌های پیاده‌روی اربعین با ظرفیت بیشتر و حضور حداکثری رسانه‌ها برای زیارت کربلا توسط بسیج رسانه راهی خواهد شد‌.

جعفری با اشاره به جایگاه رفیع و اثرگذار رسانه‌ها در بین مردم اذعان داشت: رسانه‌های استان با توجه به امکانات و حمایت‌هایی که از آن‌ها می‌شود تقابل بزرگی را در برابر هجمه‌های فرهنگی رسانه‌های بزرگ غربی انجام داده‌ و در این راه موفق بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آستانه صبر و تحمل مسئولان در برابر نقدهای رسانه‌ها باید بالا باشد خاطرنشان کرد: نقد سازنده باعث پیشرفت و سازندگی هر جامعه‌ای می‌شود و نباید در برابر نقدهای سازنده موضع گیری شود.

جعفری با اشاره به مشکلات مالی موجود در بین رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گیلان ابراز داشت: بسیاری از رسانه‌ها از هیچ گونه یارانه و کمکی برخوردار نشده و برخی حتی در تهیه دفتر کار دچار مشکل هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی به‌عنوان مرکزی برای تجمع و انسجام بخشی تمام رسانه‌ها و خبرنگاران فعالیت می‌کند.

جعفری اظهار داشت: کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دستیابی به آرمان‌هایش، هدف تمامی رسانه‌های استان است و طرز نگاه متفاوت برای رسیدن به این اهداف، مانع از همکاری رسانه‌ها با یکدیگر نمی‌شود‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه