رئیس ارشاد شفت خبر داد:

نمایشگاه پوستر «قدس، وحدت، بیداری اسلامی» در شفت برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت از برگزاری نمایشگاه پوستر «قدس، وحدت، بیداری اسلامی» خبر داد.

نمایشگاه پوستر «قدس، وحدت، بیداری اسلامی» در شفت برپا شد

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه پوستر «قدس، وحدت، بیداری اسلامی» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در مجتمع فرهنگی و هنری شفت گشایش یافت.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس روز رهایی انسان ها از ستم استکبار، روز نمایش اراده انسان های آزاده برای تحقق آزادی و روز همدلی با ستمدیدگان عالم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت افزود: نمایشگاه «قدس، وحدت، بیداری اسلامی» شامل ۲۰ قطعه پوستر در ابعاد ۵۰*۳۵ سانتیمتر است که عناوینی چون «مبارزه با طاغوت ضامن عزت و کرامت اسلامی و انسانی»، «رمز پیروزی»، «مقاومت، زیربنای پیروزی»، «بیداری امت»، «وحدت اسلامی» و «دشمنان خدا هیچند» را در بر دارد.

مصباح  به اهمیت برپایی این نمایشگاه و تاثیرگذاری اقدامات ننگین رژیم صهیونیستی در قاب تصویر اشاره کرد و گفت: نمایش رنج ها و مظلومیت مردم فلسطین و ستمگری رژیم صهیونیستی، وحدت جهان اسلام، بیداری نسل جوان و آشنایی آنان با جنایت های تروریستی و تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از ۳۰ خرداد لغایت ۴ تیر به مدت ۵ روز از ساعت ۸ الی ۱۸ برای بازدید عموم دایر می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه