پدر فوتبال گیلان و پیشکسوت ملوان:

جوانگرایی بیش از اندازه مهمترین دلیل ناکامی ملوان بود

بهمن صالح نیا گفت: مهمترین دلیل نتایج ضعیف ملوان جوانگرایی بیش از اندازه و عدم استفاده از بازیکنان با تجربه بود.

جوانگرایی بیش از اندازه مهمترین دلیل ناکامی ملوان بود

به گزارش ۸دی، به نقل از  افق انزلی بهمن صالح نیا پیشکوست باشگاه ملوان و پدر فوتبال گیلان در حاشیه تمرین قوهای سپید در رابطه با شرایط باشگاه ملوان اظهار کرد: نادر دست نشان، به حق یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشورمان به شمار می آید و تاکنون توانسته کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد، از اینکه “نادر” حاضر شده هدایت ملوان را بر عهده بگیرد خیلی خوشحالم و با توجه به جدیت و سختکوشی این مربی و بازیکنان ملوان در تمرینات به آینده تیم خوشبین هستم.

وی افزود: او مربی کاربلدی است و من از عملکرد و رفتارش در کنار زمین و جدیتش در تمرینات را بسیار می پسندم، او یک مربی شمالی است که به آب و هوای شمال نیز آشنایی کامل دارد.

صالح نیا با اشاره به زحمات محمد مایلی کهن در فصل گذشته تصریح کرد:  مایلی کهن با وجود تلاش بسیار نتوانست ملوان را لیگ برتری کند، او از جمله مربیان سالم کشورمان است اما نباید گرفتار مسایل حاشیه ای می شد.

وی گفت: مایلی کهن بخشی از وقت خود را صرف حواشی، به خصوص فرهنگ سازی در فوتبال کرد، در حالیکه بهتر بود همه وقت خود را برای قوی شدن ملوان صرف می کرد و تمرکزش را از دست نمی داد.

پدر فوتبال گیلان  با تاکید بر اینکه همه دغدغه مایلی کهن فرهنگی بود، خاطرنشان کرد: من بارها از مایلی کهن خواهش کردم همه وقتش برای ملوان صرف کرده و روی موفقیت و صعود این تیم تمرکز کند اما او می خواست چند نفری که بعضا در ورزشگاه ها بد دهنی کرده و حرف های نامربوط می زنند را اصلاح کند.

وی افزود: به ایشان گفتم امثال من و شما به عنوان مربی بهتر است رسیدگی به مساله فرهنگی را به صاحبانش بسپاریم و تمام وقت خود را برای تقویت و صعود تیم هایمان به کار ببندیم.

صالح نیا تصریح کرد: البته به نظرم دلیل اصلی ناکامی ملوانی ها این ها نبود، مهمترین دلیل صعود انزلی چی ها، جوانی بیش از حد تیم بود و اگر مایلی کهن  در کنار بازیکنان جوان و آینده دار، یکی، دو بازیکن با تجربه هم به تیم تزریق می کرد، بهتر بود.

وی افزود: حضور بازیکنان باتجربه باعث موفقیت هر تیمی می شود، بازیکنانی نظیر پژمان نوری، مثل فرمانده هان با تجربه و متخصص در بین سربازان جوان و کم تجربه در میدان جنگ هستد.

پدر فوتبال گیلان با اشاره به اهمیت موضوعات مالی برای پیشبرد اهداف باشگاه گفت: برای اینکه ملوان بتواند به لیگ برتر صعود کند یک فاکتور مهم لازم است و آن پشتیبانی مالی است، خوشبختانه منطقه آزاد انزلی و شورای شهر که ورزش دوست هستند قول داده اند از ملوان حمایت کنند، اگر آنها به قولشان عمل کنند طبعا کار نادر و شاگردانش آسانتر و راه صعود هموارتر می شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه