نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

روز قدس روز نفرت از خیره‌سری‌های آمریکا/ موشک های نقطه زن سپاه جای امنی برای ایادی استکبار نخواهد گذاشت

آیت‌الله رمضانی گفت: صحنه اعتراض روز قدس امسال لبریز از خشم و تنفر نسبت به خیره‌سری‌های تازه به دوران رسیده آمریکا خواهد بود.

روز قدس روز نفرت از خیره‌سری‌های آمریکا/ موشک های نقطه زن سپاه جای امنی برای ایادی استکبار نخواهد گذاشت

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری با صدور بیانیه از آحاد مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در ابتدای پیام آیت‌الله رمضانی آمده است: ضیافت رمضان امسال با سفره‌های منتهی به آسمان و مهمانانی متنعّم از برکات و معنویات بی‌دریغ الهی، به‌روزهای پایانی خود نزدیک است. ضیافتی که آغاز آن با نورانیت، نیمه آن با پرواز شهدا و پایانش با حسرت وداع کنندگان آمیخته است.

وی افزود: رمضان با خاصیت خودسازی و آراستگی دل‌وجان، به فرصت رسیدگی و رفع نقصان اجتماعی هم تأکید دارد. فرصتی که مشارکت عمومی مسلمانان می‌تواند به تغییرات سرنوشت‌ساز امت اسلامیِ تحت ستم، منجر شده و امنیت ستمگران را دچار تزلزل و بی‌ثباتی کند که تجلّی عینی آن در روز قدس به نمایش جهانی گذاشته می‌شود.

وی اقدام موشکی سپاه علیه داعش اشاره کرد و گفت: با اتفاقات ناگوار فراوان امسال پیرامون امت اسلامی و حرکت کور ایادی استکبار و صهیونیسم در به شهادت رساندن تعدادی از سفره‌نشینان این ضیافت الهی در ایران اسلامی، صحنه اعتراض روز قدس امسال لبریز از خشم و تنفر نسبت به خیره‌سری‌های تازه به دوران رسیده آمریکا و ایادی منطقه آن و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود؛ اگرچه با اقدام قاطعانه اخیر سپاه در شلیک موشک‌های نقطه زن، جای امنی را برای خود نخواهند یافت.

در بخش پایانی این بیانیه است: روزه‌داران مؤمن و انقلابی گیلان عزیز با خشم مضاعف از شهادت تعدادی از هم‌وطنان در ۱۲ رمضان امسال و تقدیم اولین شهید مدافع امنیت از این استان، در حرکت سیاسی و دشمن برانداز روز قدس، پیام ایستادگی و انتقام خود را در قاب تصویری پرجمعیت به دنیا منعکس خواهند نمود تا دشمن از اقدامات نسنجیده خود پشیمان‌تر از گذشته به انزوا کشیده شود و شرایط دنیا باید به‌گونه‌ای ساماندهی شود که برای تهدیدکنندگان امنیت و کسانی که در میان بشریت رعب و وحشت به وجود می‌آورند، هیچ جای امنی نباشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه