دعوت حجت‌الاسلام رئیسی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: امروز ملت ایران در خط مقدم پیشرفت، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی قرار دارند.

دعوت حجت‌الاسلام رئیسی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به حضرت حق، مبارزه با نفس و شکست استکبار درون و بیرون و فصل زیبای همدلی و وحدت مسلمانان در پرتو ضیافت الهی، به روزهای پایانی خود نزدیک شده و دیگربار طنین نوای حضرت امام خمینی(ره) به گوش می‌رسد که فرمود: «روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».

ملت قهرمان ایران که به حمدالله در سی‌وهشت سال گذشته در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی زیر سایه رهبری داهیانه امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گذر کرده است و امروز به‌عنوان ساکنین ام القرای جهان اسلام، الگو و اسوه تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان شناخته می‌شود و در وضعیت حساس و سرنوشت‌ساز منطقه در خط مقدم پیشرفت، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی قرار دارد.

این روزها و در شرایطی که تفکر تکفیری با حمایت مادی و معنوی حکومت‌های مرتجع و قبیله‌ای منطقه و در پوشش گروه‌های تروریستی مانند داعش، القاعده، النصره و… به‌عنوان زاده‌های شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی، درصدد نابودی تفکر اسلام ناب و گسترش اسلام آمریکایی می‌باشد، حضور، ایستادگی و همدلی ملت ایران و نیروهای مسلح غیور سیلی محکمی بر آنان وارد می‌آورد.

این حضور همیشگی مردم پیام روشنی به صهیونیستم جهانی می‎دهد که در صورت هرگونه اقدام علیه کشور عزیزمان با جواب سخت‎تر مواجه خواهند شد و این ایستادگی ملت ایران موجب دلگرمی و حمایت از گروه‎های مختلف آزادی‌خواه در سراسر جهان و تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.

پیام ماه عزیز رمضان خروش و خیزش جهانی علیه ظلم، استبداد و استکبار است و با توجه به وقایع اخیر در منطقه ضروری است همه مسلمانان بار دیگر همدل و متحد با یکدیگر برای مسأله اول جهان اسلام یعنی رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

این‌جانب در جوار مضجع شریف رضوی و در پرتو انوار کریمانه امامی که همگی در لحظه‎های زیارتش می‌خوانیم « اشْهَدُ أَنَّکَ جَاهَدْتَ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ»، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان غیور و سرافراز سراسر عالم در ماه ضیافت الله، در جهت اجرای منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی از عموم آزادی خواهان جهان به‌ویژه علمای اعلام، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان عزیز و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جوانان و نوجوانان عزیز درجای جای کره خاکی دعوت می‌کنم با شرکت گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس، دیگربار اوج اقتدار و همگرایی آزادی خواهان جهان و به‌ویژه امت اسلامی در این مسئله مهم و اساسی را به نمایش بگذراند و موجبات شادمانی وجود مطهر و مقدس امام عصر (عج) را فراهم آورند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه