نمایندگان گیلان خواستار اقدام فوری دولت برای رفع بحران استان شدند + تصویر نامه ها

نمایندگان گیلان خواستار اقدام فوری دولت برای رفع خرابی های بوجود آمده ناشی از بارش سنگین برف در روزهای گذشته و اعزام ماشین آلات راهسازی شدند.

نمایندگان گیلان خواستار اقدام فوری دولت برای رفع بحران استان شدند + تصویر نامه ها

به گزارش ۸دی نیوز، نمایندگان استان گیلان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، خواستار اقدام فوری دولت برای رفع خرابی های بوجود آمده ناشی از بارش سنگین برف در روزهای گذشته و اعزام ماشین  آلات راهسازی و تخصیص اعتبار لازم برای رفاه حال مردم حادثه زده شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

محضر محترم رئیس جمهور معزز

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند بارش سنگین و کم‌سابقه برف در استان گیلان در سه روز اخیر که هم اکنون نیز ادامه دارد، خسارات فراوانی به جا گذاشته است مخصوصاً در غرب و شرق گیلان بسیاری از راه‌ها یا مسدود شده است یا اینکه عبور و مرور به علت برف‌روبی به سختی و با کندی صورت می‌گیرد. برق و آب بسیاری از مناطق آسیب‌دیده به خوبی جریان ندارد و بعضاً قطع شده است. ساختمان‌های دولتی و غیردولتی زیادی فرو ریخته است. سردرختی‌های زیادی از بین رفته است.

مردم بعضی از روستاها و نیز دام‌های آنها در محاصره کامل برف هستند. ارتفاع برف در بعضی از مناطق به حدود ۲ متر می‌رسد. تقاضا دارد گزارشی از واقعیت موجود به استحضار جنابعالی برسد. مسئولان استان گیلان شبانه‌روز در جهت رفع مشکلات هستند ولی ابزار لازم را ندارند. نه اعتبار ویژه منظور شده است و نه امکاناتی داده شده است. ماشین‌آلات از قبیل لودر، گریدر و بولدوزر بسیار بسیار کم است. برف سنگین ۸۶ خاطره تلخی در ذهن مردم می‌باشد چون هنوز هم خسارات وارده جبران نشده است،‌انتظار دارد همانطوری که مردم متوقع هستند دستور فرمایی به صورت فوری جهت رفع خرابی‌ها اقدامات لازم را مسئولان مبذول دارند. ماشین‌آلات راهسازی و اعتبارات اولیه نیاز ضروری است.

name-tamini2

name-tamini

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای روحانی کلید اوسان بیا گیلان
در حاشیه