بزرگداشت شهید عبدالکریمی با سخنرانی معاون وزیر امورخارجه در لنگرود برگزار می شود

فرماندار لنگرود از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید عبدالکریمی پنج شنبه(۸ تیر) با سخنرانی حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه در مسجد جامع لنگرود خبرداد.

بزرگداشت شهید عبدالکریمی با سخنرانی معاون وزیر امورخارجه در لنگرود برگزار می شود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهدای ترور و شهید مظلوم آیت الله بهشتی و دو شهید شاخص(شهیدان عبدالکریمی و نورانی) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون فداکاری شهداست و به فرموده مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا یاد شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.

 

وی با تاکید بر حضور گسترده در مراسم های ملی و مذهبی در شهرستان، اظهار کرد: اصناف، همکاران اداری، بخش های مختلف مردم و دانشگاه ها باید در مراسم شهدا حضور فعال و گسترده داشته باشند و در ساعات اولیه در مراسم حضور یابند.

 

جوادپور از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید عبدالکریمی پنج شنبه(۸ تیر) در مسجد جامع لنگرود خبر داد و تصریح کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح هشتم تیر با سخنرانی حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه در مسجد جامع لنگرود و ساعت ۶عصر هم در مسجد جامع کومله برگزار می شود.

 

فرماندار لنگرود با اشاره به تشکیل ستاد استانی بزرگداشت شهید نورانی، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهید نورانی هم همانند سال های قبل ساعت ۶:۳۰ عصر پنج شنبه(۱۵ تیر) در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شخصیت ممتاز شهید بهشتی و تسلط وی به دنیای آن روز، افزود: به فرموده امام راحل” شهید بهشتی مظلوم بود، مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان شد”.

 

جوادپور،  دهه ۶۰ را دهه تثبیت نظام جمهوری اسلامی عنوان و اذعان کرد: دهه ۶۰ دهه پرافتخار ماست که با محدودیت اما با ایثار و شجاعت و فداکاری توانستیم از انقلاب دفاع کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اصابت دقیق موشک ها به مواضع تروریست ها در دیرالزور، تصریح کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و دنیا بداند تا زمانی که پای منافع نظام مطرح است همه مسئولین و ملت ایران ید واحده هستند.

 

فرماندار لنگرود با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور گسترده در روز قدس بار دیگر پاسخ کوبنده ای به یاوه گویان خواهند داد و در حمایت از اندیشه های امام راحل و رهبری، حفظ انسجام ملی و حمایت از نیروهای مسلح با تمام وجود در راهپیمایی روز قدس  شرکت می کنند و اعلام می کنند که حمایت از فلسطین برنامه همیشگی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه