نماینده مردم لنگرود در واکنش به سیلی سپاه:

داعش نوچه آمریکا و عربستان است/ جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می زند

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: آمریکا و عربستان ادعای مبارزه با تروریسم را دارند اما عملا خودشان تروریسم پرور هستند.

داعش نوچه آمریکا و عربستان است/ جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می زند

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه نیروهای داعش نوچه های آمریکا و عربستان هستند اظهار داشت: داعش و آمریکا مدتهاست می خواهند در ایران حرکت هایی انجام دهند اما موفق نمی شدند و نزدیک به ۱۴۰ بار توطئه های آنها خنثی شد.

مهرداد لاهوتی با ناکام و کوچک خواندن حادثه تروریستی تهران در حرم امام و ساختمان جنبی مجلس گفت: این حرکت ها ارزش نظامی نداشت و یک کودک هم می توانست این کار را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه شلیک موشک ها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی بود و پیام هایی داشت افزود: اولین پیام برای آمریکایی ها و عربستانی هاست تا بدانند که جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه خاورمیانه خواهد زد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اظهار کرد: پیام دوم شلیک موشکها این بود که این اتفاق برای همیشه حرکت داعشی ها که با رهبری آمریکا و عربستان قصد انجام اقداماتی را داشتند محو و نابود خواهد کرد.

لاهوتی با بیان اینکه امیدواریم حامیان داعش درس عبرتی بگیرند و دست از حمایت گروه های تروریستی بردارند گفت: آمریکا و عربستان ادعای مبارزه با تروریسم را دارند اما عملا خودشان تروریسم پرور هستند و این ایران است که مبارزه با تروریسم را سرلوحه کار خودش قرار داده است.

وی در خصوص تحریم های تصویب شده توسط سنای آمریکا اظهار داشت: انشالله بعد از پایان تعظیلات مجلس پاسخ سنای آمریکا را خواهیم داد و این پاسخ درس عبرت بزرگی برای آنها خواهد بود.

نماینده لنگرود در پایان با بیان اینکه حرکتی که ترامپ در آمریکا آغاز کرده واقعا جای تاسف دارد افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا پیمان نامه هایی را که ایالات متحده با دنیا امضا کرده است یکی پس از دیگری لغو می کند و این روند خود آمریکا را دچار چالش بزرگی در دنیا خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه