رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۱ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود

اشجری گفت: امسال ۱۰۷ ویژه برنامه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در ‌گیلان برنامه ریزی شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۱ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود

به گزارش، ۸دی به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گیلان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، وحدت مسلمانان، مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد بین مسلمانان جهان است.

وی با تاکید بر اینکه این اهداف به‌وضوح در سخنان و اندیشه معمار کبیر انقلاب دیده می‌شود گفت: امام خمینی (ره) راه حل جلوگیری از  وارد آمدن صدمات به جهان اسلام را وحدت میان مسلمانان دانستند و در راستای این هدف بزرگ، آخرین روز از ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

اشجری با تاکید بر اینکه مسلمانان در روز جهانی قدس همبستگی و حمایت از حقوق مردم فلسطین را در دنیا به نمایش می‌گذارند خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم اشغالگر صیهونیستی در منطقه بوده و نماد ایستادگی حق علیه باطل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نشانه دلبستگی مردم ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره قدس شریف است بیان داشت: روز جهانی قدس برائت مسلمانان از رژیم اشغالگر صهیونیستی و قدرت نمایی جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه پیام روشن روز جهانی قدس به حاکمان خودفروخته برخی از کشورهای عربی، مبارزه ملت مسلمان ایران و جهان با شیادان فرا منطقه‌ای است اظهار داشت: شعار مرگ بر اسرائیل همانند موشکی بر پیکره رژیم اشغالگر صیهونیستی است.

اشجری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلفی‌های تکفیری در دیرالزور تاکید کرد: این اقدام موجب خوشحالی تمامی آحاد ملت ایران شد و هدف قرارگرفتن تروریست‌ها با موشک‌های نقطه زن ایران، نشان از اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: پیام روشن حمله موشکی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها در آستانه روز جهانی قدس، تائید بیانات مقام معظم رهبری است که اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه عبور موشک‌های ذوالفقار از آسمان دو کشور، هشدار قاطع به رجز خوانی‌های استکبار جهانی و رژیم اشغالگر اسرائیل است اذعان داشت: عملیات موشکی مذکور نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

اشجری با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۱ نقطه استان گیلان برگزار می‌شود اعلام کرد: امسال ۱۰۷ ویژه برنامه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در استان گیلان برنامه ریزی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه