سیلی سپاه و ادامه واکنش ها؛

کوچکی نژاد: حمله موشکی ایران پاسخی به رفتار خصمانه استکبار است/ ریاض منتظر موشک‎های بعدی باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی ایران پاسخی به رفتار های خصمانه استکبار جهانی بوده است.

کوچکی نژاد: حمله موشکی ایران پاسخی به رفتار خصمانه استکبار است/ ریاض منتظر موشک‎های بعدی باشد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره ابعاد حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: مردم انتظاری از کل نظام و در راسشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتند تا بعد از آن دو حمله انتحاری که در مجلس و مرقد امام رخ داد، پاسخ کوبنده ای به تروریست ها بدهد.

وی با بیان اینکه حمله موشکی ایران در سوریه پاسخ به داعش نبوده، افزود: داعش نمادی از دشمنی و رفتار خصمانه آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: من معتقد بودم که وقتی مقام معظم رهبری می فرماید اینها سیلی می خورند یقینا سپاه پاسداران اقدام به جا و به اندازه به شرارت ها و دهن کجی ها خواهد داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ورای مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در قلب تجمع نیروهای تکفیری و تروریستی داعش پیام دندانشکنی به داعشیان و حامیان آنها داد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه پاسخ موشکی ایران جواب دندانشکنی به تهدید کنندگان و تحریم کنندگان علیه ایران بود، اذعان داشت: حملات موشکی ما پیام دیگری را نیز به کسانی می دهد که اعلام می کنند که ما تلاش می کنیم روی مرزهای ایران کار کنیم و تروریسم را به داخل کشور ببریم.

وی با هشدار به آمریکایی ها و دولت سعودی عربستان مبنی بر کوتاه کردن دست هایشان از ایران خاطرنشان کرد: اگر عربستان بخواهد به شرارت ها و دسیسه های شیطانی خود و اربابانشان ادامه دهد یقینا موشک های بعدی ما در ریاض و دیگر شهرهای تروریسم پرور دنیا فرود خواهد آمد.

نماینده مردم رشت در خانه ملت بیان کرد: دولت های تروریسم پروری همچون آمریکا و مخصوصا عربستان سعودی با تحریک ایران و حمله به کشور خود باید به مردمشان پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به شور و شعف ایجاد شده در ملت پس از حملات موشکی به مواضع داعش اشاره و اظهار کرد: مردم انتظار دارند تا دولت نیز حمایت های کافی به توان دفاعی کشور داشته باشد.

کوچکی نژاد در پایان گفت: منظور از حمایت دولت حمایت از مردم و نیروهای انقلاب است و نباید دولت از نیروهای انقلاب عقب بماند و یقینا مردم در روز جهانی قدس جواب عقب ماندگان از جبهه انقلاب را خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه