از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان؛

مجموعه نمایشگاهی منهاج با موضوع انس با قرآن به دو زبان تولید و منتشر شد

سی و تحقیق از میان ده ها سخنرانی رهبر انقلاب پیرامون قرآن و اهمیت آنه «بایدها و اثرات انس با قرآن کریم از منظر رهبر معظم انقلاب» پرداخته شده است.

مجموعه نمایشگاهی منهاج با موضوع انس با قرآن به دو زبان تولید و منتشر شد

به گزارش ۸دی به نقل از سراج، مجموعه نمایشگاهی منهاج با موضوع انس با قرآن کریم، هم زمان با ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان تولید و منتشر شد.

این مجموعه نمایشگاهی که درآن به «بایدها و اثرات انس با قرآن کریم از منظر رهبر معظم انقلاب» پرداخته شده به صورت مشترک از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان و موسسه مردمی son of man (سان آف من) تولید شده است.

محتوای این مجموعه، پس از بررسی و تحقیق از میان ده ها سخنرانی رهبر انقلاب پیرامون قرآن و اهمیت آن انتخاب و نهایی شده است که در قالب ۲۰ موضوع مرتبط با اهمیت انس با قرآن و راه هایی ایجاد این انس، در این مجموعه نمایشگاهی و در دو بسته مجزا به زبان های فارسی و انگلیسی ارائه شده است.

تصویر عکس

طراحی منهاج نیز در موسسه هنری son of man (سان آف من) که مدت هاست در حوزه انتشار مفاهیم و مبانی دینی در قالب های هنری برای مخاطب بین المللی وجهانی فعالیت دارد، صورت گرفته است.

مجموعه منهاج با هشتگ # کتاب_زندگی به زبان فارسی و هشتگ #book_of_life  به زبان انگلیسی و در قالب ۲۱ پوستر نمایشگاهی (مجموعا ۴۲ پوستر) در ۲ اندازه و کیفیت، اختصاصی شبکه های اجتماعی و نیز کیفیت قابل چاپ تولید و منتشر شده است.

تصویر عکس

 

قرآن بهترین سرگرمی، علاج دردها، تدبر در قرآن، تلاوت قرآن، زن و قرآن، دستاوردهای انس با قرآن، شیوه مواجه با قرآن، یک دریای عمیق، شربت گوارای قرآن، پاسخ به سوالات زندگی، سعادت امت اسلامی، مادر همه ی خیرات، برکات انس با قرآن، بهره دل آماده و … از جمله عنواین و موضوعاتی است که در این مجموعه نمایشگاهی مورد بررسی قرار گرفته است.

این مجموعه نمایشگاهی علاوه بر انتشار گسترده در فضای مجازی به شکل حقیقی نیز منتشر و به‌منظور استفاده عموم، در مکان‌های تجمع مردمی در ایام ماه رمضان در سطح استان گیلان ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان با همراهی مجموعه‌های مردم نهاد، چندین بسته نمایشگاهی محتوایی در قالب پوستر در دست تولید دارد که هرکدام از این نمایشگاه‌ها بر حسب زمان بندی از پیش مشخص شده، منتشر خواهند شد.

 

مجموعه «منهاج» در انداره کم حجم اما قابل چاپ را می توانید از طریق لینک زیر دریافت نمائید.

 

menhaj___hajme_kam.zip

 

همچنین می توانید با مراجعه به این صفحه نیز این مجموعه را دریافت نمائید.

 

مجموعه انگلیسی این نمایشگاه نیز پس از انتشار در فضاهای هدف، در روزهای اینده در همین صفحه منتشر خواهد شد.

همچنین در صورت تمایل به دریافت این مجموعه نمایشگاهی در حجم اصلی می توانید از بخش نظرات همین خبر مشخصات و درخواست تان را ارسال نمائید. با شما تماس گرفته خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه