رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار شد؛

رفع مشکل پیمانکاران دپوی زباله سراوان در اولویت اقدامات شهرداری رشت قرار بگیرد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تاخیر در پرداخت معوقات پیمانکاران بخش دپوی زباله در سراوان موجب بروز مشکلاتی شده است.

رفع مشکل پیمانکاران دپوی زباله سراوان در اولویت اقدامات شهرداری رشت قرار بگیرد

به گزارش ۸دی، مسعود کاظمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه پرداخت معوقات پیمانکاران در دستور کار سرپرست شهرداری رشت قرار بگیرد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما، انباشت زباله در جلوی درب منازل شهروندان می تواند موجب بروز مشکلات بهداشتی و در نتیجه رضایتی شهروندان شود.

وی با اشاره به اینکه عدم همکاری پیمانکاران این بخش می تواند مشکلات عدیده ای ایجاد کند یادآور شد: قبلا نیز بر پرداخت معوقات پیمانکاران تاکید شده است و انتظار دارم هر چه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام شود.

کاظمی با اشاره به سالروز شهادت زائران حرم رضوی (ع) به دست منافقین کوردل اذعان کرد: سی ام خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت زائران حرم رضوی(ع) توسط ایادی آمریکا جنایتکار می باشد که بار دیگر چهره خبیث دشمنان اسلام را به همگان نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در تمامی ادوار سعی کردند تا با چنین اقداماتی به کشور آسیب برسانند و برای تحقق اهداف پلیدشان از هیچ اقدام ننگینی رویگردان نبودند و یقینا شهدای آن حادثه تروریستی که با حضور در حرم رضوی مشغول برگزاری مراسم نوحه و عزاداری برای سرور و سالارشهیدان بوده اند با امام حسین (ع) محشور شده و این عمل بی شرمانه هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تقدیر از پاکبان رشتی در صحن شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: این پاکبان شریف بعد از پیدا کردن یک قطعه طلای با ارزش آن را به صاحبش تحویل داد.

کاظمی با تقدیر از این اقدام پاکبان رشتی گفت: چنین اقداماتی شایسته تقدیر و تجلیل است و برای این پاکبان زحمتکش و شریف آرزوی سلامت و سعادتمندی دارم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه