نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

هدف حمله موشکی ایران به داعش آمریکا و نظام سلطه بود/ اقدام هوشمندانه سپاه موجب اقتدار نظام شد

نماینده مردم آستانه اشرفیه حمله موشکی سپاه را موجب اقتدار و صلابت نظام توصیف کرد و گفت: هدف اصلی حمله ایران به مواضع داعش آمریکا و نظام سلطه بود.

هدف حمله موشکی ایران به داعش آمریکا و نظام سلطه بود/ اقدام هوشمندانه سپاه موجب اقتدار نظام شد

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با افتخار آمیز خواندن حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: اقدام حمله موشکی سپاه با افتخار، عزت، سربلندی و با موفقیت انجام گرفت که نتیجه آن همراه با پیام های بزرگ برای همگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه هدف حمله موشکی سپاه به مقر داعش در سوریه صدور پیام به جهانیان و دشمنان این کشور است، افزود: اولین مخاطب حمله موشکی ما داعش نیست بلکه نظام سلطه و آمریکا است.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران یارای مقابله با هر تهدیدی را دارد، گفت: اگر در هر نقطه ای از کشور بخواهد اقدام مهاجمانه و خرابکارانه ای صورت گیرد، ایران در اولین فرصت پاسخشان را خواهد داد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش در حد این حمله موشکی ایران نبود، اظهار کرد: ما داعش را با کمتر از این حجم از هزینه های می توانیم از پای در بیاوریم.

قربانی حمله موشکی سپاه را بیانگر اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد امکان دفاع از هرگونه تهدیدی علیه امنیت جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی با بیان اینکه همه‌ی نیروهای نظامی ما در کشور آمادگی دفاع از میهن را دارند، متذکر شد: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران توان دفاع از کشور را در هر حد از عملیات ها در مقابل اقدامات خرابکارانه و تروریستی دارند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در خانه ملت با اذعان بر این نکته که ایران بر سر امنیت با هیچکسی تعارف ندارد، یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی بدانند هیچ گاه ایران منافع ملی را با تهدیدها و تحریم‌ها عوض نمی‌کند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی وحدت رویه بین جریان های فعال سیاسی را حائز اهمیت توصیف کرد و متذکر شد: خوشحالیم که همه‌ی جریان سیاسی و منافع ملی وحدت رویه دارند.

قربانی با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن و بدخواهان کشور حسن نظر دارند، تاکید کرد: همه‌ی جریان‌ها از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه سپاه حمایت کردند و انتظار هم این بود که همه موظف هستند تا از نیروهای دفاعی کشور حمایت کنند.

وی افزود: پیام اصلی حمله موشکی ایران به بیگانگان و متجاوزان این بود که از این اقدام درس بگیرند و فکر تجاوز و تعدی به کشور و انقلاب را از سر و جان خود دور کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه