سرمربی تیم سپیدرود در گفتگو با 8دی:

بازی تدارکاتی سپید رود با دو تیم خارج از استان/ در تامین هزینه جاری باشگاه مانده ایم چه رسد سفر به باکو!

سرمربی تیم سپید رود رشت از بازی تدارکاتی این تیم با دو تیم در خارج از استان در انتهای هفته آینده خبر داد و گفت: امکان سفر به باکو برای سپید رود ممکن نیست چون باشگاه در تامین هزینه های جاری تیم مانده است

بازی تدارکاتی سپید رود با دو تیم خارج از استان/ در تامین هزینه جاری باشگاه مانده ایم چه رسد سفر به باکو!

علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در تشریح آخرین جزئیات تیم سپیدرود و نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: آخرین بازیکنی که ما در صحنه بزرگسالان در تیم سپیدرود رشت جذب کردیم، مهرداد جماعتی بوده است.
وی با بیان اینکه بازیکنان لازم برای هدایت تیم جذب باشگاه شده اند، افزود: لیست سهیمه جذب بازیکن بزرگسال تیم سپیدرود رشت پر شده و جایی برای جذب بازیکنان جدید نداریم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اعلام این خبر که تیم در حال تمرینات عادی به سر می برد، گفت: هم اکنون در هفته دوم از تمرینات آماده سازی تیم هستیم و در دو نوبت صبح و عصر در حال تمرین هستیم.
نظرمحمدی در ادامه بیان کرد: تیم سپید رود برای تمرین یک روز صبح به ساحل کاسپین می رود و یک روز صبح هم به سالن بدنسازی می رویم و با وزنه کار می کنیم.
وی به عزیمت تیم سپید رود رشت به خارج از استان خبر داد و گفت: در ابتدای هفته آینده به اردوی کردان کرج می رویم و به مدت یک هفته ارودو خواهیم داشت.
سرمربی تیم سپید رود اذعان داشت: در انتهای هفته آینده دو بازی تدارکاتی نیز در برنامه ما وجود دارد که مقرر شده با دو تیم خوب به مصاف برویم.
نظر محمدی در پاسخ به گمانه زنی ها مبنی بر حضور تیم سپید رود در باکو آذربایجان خاطرنشان کرد: ما در تامین هزینه های جاری باشگاه با مشکل روبرو هستیم و امکان رفتن به خارج از کشور برای تیم سپیدرود وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه