معاون هماهنگ کننده سپاه‌قدس‌گیلان‌ درگفتگوبا 8دی:

بر سر منافع ملی اهل معامله نیستیم/ حمله موشکی سپاه در راستای تامین منافع ملی بود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اقدام هوشمندانه سپاه در راستای بیانات رهبری مبنی بر سیلی محکم زدن به دشمن است.

بر سر منافع ملی اهل معامله نیستیم/ حمله موشکی سپاه در راستای تامین منافع ملی بود

عباس بایرامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به حملات موشکی ضد تروریستی و تکفری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه اظهار داشت: حرکت موشکی نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یاد و نام همه ی شهدا خصوصا شهدای مظلوم واقعه دوازدهم رمضان سال جاری و شهید مظلوم امنیت کشور، شهید حسن عشوری و با یاد و نام شهید صنایع موشکی ایران سردار شهید حسن تهرانی مقدم انجام شد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین اقدام خود با حمله موشکی به مواضع داعش به تعهد خود عمل کرده، افزود: سپاه با حمله موشکی به مواضع داعش به ملت ایران ، کشور های جبهه مقاومت و همچنین کشور های معاند این پیام را صادر کرد که استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح در حفظ منافع ملی و منافع جهان اسلام در هر نقطه ای که صلاح بداند می باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم اشاره داشت و گفت: اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سیلی محکم زدن به دشمن است.
بایرامی در تشریح عملیات موشکی سپاه پاسداران بیان کرد: محل اصابت موشک های سپاه به محل تجمع همه ی نیروهای فراری جریان تکفیری و داعشی در منطقه دیرالزور بود.
وی حمله موشکی ایران را دارای پیام سهمگین به دشمنان منطقه ای و بین المللی دانست و تاکید کرد: سپاه به همه ی دنیا پیام داد که بر سر منافع ملی و اقتدار نظامی و موشکی با کسی تعامل و معامله نخواهد کرد.
این مقام نظامی به جو امید ایجاد شده و شعف ملت ایران در پی پاسخ سپاه به دعاش اشاره کرد و متذکر شد: اقتدار اخیر سپاه موجب شده تا ملت مظلوم و مقتدر ایران با سرافرازی و سربلندی در منطقه حضور پیدا کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان حمله موشکی سپاه را راویه ای از توان دفاعی کشور دانست و مدعی شد: قدرت توان دفاعی جمهوری اسلامی بیش از این است و به حول قوه الهی قدرت دفاعی ایران به جهانیان نشان داده شد.
بایرامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در چندین دهه از عمر پر برکت انقلاب همیشه مدافع بوده است، یادآور شد: حمله موشکی ایران در راستای تامین منافع ملی و دفاع از چارچوب نظام اسلامی نظام و انقلاب بوده است.
وی با اشاره به این نکته که ایران تا کنون به هیچ کشوری حمله نکرده است، اذعان داشت: حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه یقینا با هماهنگی دولت عراق و سوریه بوده است و نشان دادیم که مبارز واقعی جریان تکفیری و داعشی در جهان هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه