نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

نمی توان به آمریکا اعتماد کرد / آمریکا در برجام زیر تعهدات خود زده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تحریم های جدید وضع شده از سوی مجلس سنای آمریکا را همچون گذشته بیخود خواند و گفت: نقض تعهدات آمریکا در اجرای برجام تاییدی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا است.

نمی توان به آمریکا اعتماد کرد / آمریکا در برجام زیر تعهدات خود زده است

محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی وضع تحریم های جدید مجلس سنای آمریکا علیه ملت ایران را محکوم کرد و اظهار داشت: اگر تحریم های ظالمانه آمریکا را مرور کنیم مشاهده می شود که ۳۸ سال مدام از تحریم علیه ایران در مجامع آمریکا صحبت می شود.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها هر روز حرف جدیدی مبنیبر تحریم علیه ملت را می زنند، افزود: همه حرف ها و تحریم های آمریکا علیه دولت و ملت ایران بیخود است و قابلیت اجرایی ندارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با القای تحریم ها مردم و افکار عمومی را به خود مشغول می کند، گفت: دولت آمریکا طی ۳۸ سال گذشته چه کاری توانسته علیه ایران انجام دهد که این روزها با تحریم های جدید ایران را تهدید می کند؟
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با برجام در تلاش بودیم تا مشکلات را حل کنیم و با جهان ارتباط ما بهتر شود، اظهار کرد: متاسفانه آمریکا در اجرای برجام زیر تعهدات خود زده و تایید کرده که نمی توان به آن اعتماد کرد.
حسنی تهدید ها و تحریم های مجلس سنای آمریکا را بیخود توصیف کرد و اذعان داشت: آمریکا باید بداند که هر چقدر تاکنون ما را تهدید کرده ما قوی تر شده ایم.
وی با بیان اینکه ایران طی ۳۸ سال همواره با تحریم به روند انقلابی خود ادامه داده است، یادآور شد: طی چندین دهه از گذشت انقلاب تاکنون مشکلی در سیر حرکت نظام پیش نیامده و امیدواریم این حرکت روز به روز مقتدرانه تر ادامه پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه