نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

یک روز ظریف به‌حرف می‌آید که برجام را قبول نداشته!/ روحانی به ما گفت کاسب‌تحریم، ما گفتیم فرجام برجام دوروز است

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه رییس جمهور در برابر انتقاد به برجام با توهین پاسخ می داد گفت: روزی مشخص خواهد شد که چه مشکلات عدیده ای با برجام برای کشور بوجود می آمد.

یک روز ظریف به‌حرف می‌آید که برجام را قبول نداشته!/ روحانی به ما گفت کاسب‌تحریم، ما گفتیم فرجام برجام دوروز است

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به توهین روحانی به منتقدان برجام اظهار کرد: ما در زمان مذاکرات وقتی به دولت می گفتیم آمریکا و هم پیمانانشان فریبکارند و باید دقت بیشتری در برجام کرد آقای روحانی به ما توهین کرد.

وی با بیان اینکه روحانی به ما می گفت شما دلواپسانی هستید که در داخل این تحریم ها کاسبی می کنید، افزود: روحانی کار خود را به مردم خوب جلوه داد و ما را بعنوان دلواپسان تحریم معرفی کرد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس   مردم را به قیاس گفته های دلواپسان در مقابل رفتار های خبیثانه آمریکایی ها دعوت کرد و گفت: وقتی ما می گفتیم برجام فرجامش دو روز بیشتر نیست به این خاطر بود که آمریکا شیطان بزرگ و فریبکار است و تحریم های جدید سنا تاییدی بر این رفتارهای خبیثانه است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس   سرپیچی از فرمان خدا را دلیل رانده شدن شیطان از درگاه احدیت برشمرد و افزود: شیطان اصلا کارش همین است که فریب بدهد و دروغ بگوید.

شکری، فریدون را موتور محرکه برجام و مذاکرات نام برد و گفت: یک روزی آقای ظریف به حرف خواهد آمد که خودش برجام را قبول نداشته و ماحصل برجام تلاش ها و اصرار حسین فریدون بوده است.

وی با بیان اینکه دولت با برجام، برجام کردن در انتخابات مانور داد، افزود: روزی مشخص خواهد شد که چه مشکلات عدیده ای با برجام برای کشور بوجود خواهد آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه