همسر شهید مدافع حرم گیلانی:

اقدام مقتدرانه سپاه موجب خرسندی خانواده شهدا شد

همسر شهید مدافع حرم گیلانی گفت: پرتاب مقتدرانه موشک به محل استراتژیک داعش، خرسندی قلب خانواده های معظم شهدا را فراهم کرد.

اقدام مقتدرانه سپاه موجب خرسندی خانواده شهدا شد

به گزارش ۸دی، همسر شهید جمال رضی از شهدای مدافع حرم آستانه اشرفیه در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص پرتاب مقتدرانه ی موشک به محل استراتژیک داعش در سوریه اظهار داشت: بیانی قشنگ تر از فرمایش رهبری معظم نظام که فرمودند:« ما به آنها سیلی می زنیم این را هم دشمنان بدانند هم دوستانی که دلشان می لرزد » نمی توان گفت.
همسر مدافع حرم با بیان اینکه جواب ترقه بازی با موشک حاوی پیام قاطعانه ای برای دشمنان خواهد بود تصریح کرد: این اقدام خرسندی قلب خانواده های معظم شهدا را فراهم کرد زیرا با این اقدام خونهای به ناحق ریخته شده بی جواب نمانده است.
وی با اشاره به دیدار شب گذشته ی خانواده های شهدای مدافع حرم و مرزبان با رهبری معظم نظام گفت: دیشب در محضر حضرت آقا که بودیم خبری از این اقدام ارزشمند به گوشمان نرسید اما زیبایی در این بود که آقا فرمودند باید سیلی محکمی به آنها خورده شود که بلا فاصله بعد از کلام ایشان این مهم رخ داد .
همسر اولین شهید مدافع حرم آستانه اشرفیه با بیان این که شهدا از ما خواسته اند که پیشتیبان ولایت فقیه باشیم تاکید کرد: ما خانواده شهدا پیشتیبان ولایت فقیه هستیم و خواهیم بود.
وی با اشاره به کم لطفی برخی از افراد نسبت به سپاه و شهدای مدافع حرم گفت: به شخصه معتقدم اگر کسی خواب باشد می توان او را از خواب بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب زده را هرگز.
همسر شهید رضی تعداد کسانی که نسبت به سپاه و شهدای مدافع حرم کم لطفی می کنند را کمتر از علاقه مندان به آنها دانست و در ادامه بیان داشت: شاید کسانی که خودشان را به خواب زده اند با این اتفاقات از خواب بیدار شوند .
وی به شعری که در محضر رهبری در ستایش مقام مدافعان حرم خوانده شد اشاره و تاکید کرد: همانگونه که رهبری در واکنش به آن فرمودند «ان شاءالله که قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم » قدر شهدای مدافع حرم به نیکی دانسته شود.
این همسر شهید با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و همچنین رزمندگان مدافع حرم با علم به دیدگاه های مختلف این مسیر را برگزیده اند خاطر نشان کرد: سپاه و مدافعان حرم به خاطر عقیده شان اقدام می کنند و بیان دیدگاههای مختلف را مانع اقدامات عقیده ای خود نمی دانند و نخواهند دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه