درخواست کمک تأمینی از فانی وزیر آموزش و پرورش

در پی بارش شدید برف در استان گیلان حسن تأمینی نماینده مردم رشت و رییس مجمع نمایندگان گیلان طی نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار کمک های وی به مداس گیلان شد

درخواست کمک تأمینی از فانی وزیر آموزش و پرورش

به گزارش سرویس اجتماعی ۸دی نیوز در پی بارش شدید برف در استان گیلان حسن تأمینی نماینده مردم رشت و رییس مجمع نمایندگان گیلان طی نامه ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار کمک های وی به مداس گیلان شد.

برادر ارجمند وسرور گرانقدر جناب آقای دکتر فانی

وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام وتحیات الهی

احتراما همان طور که مستحضرید بارش برف و کولاک سنگین در شبانه روز گذشته در استان گیلان که همچنان ادامه دارد، تمامی راههای مواصلاتی روستائی وشهری شهرستان استان گیلان و همچنین باعث قطی آب، کاهش و افت شدید فشار گاز و این نعمت الهی تبدیل به نقمت شده و خسران ، ضر و زیان و تخریب مدارس و مناظر مسکونی فرهنگیان و مردم گیلان زمین و همچنین باعث تعطیلی مدارس وادارات و شرکت ها و کارخانجات منطقه ونیز کشاورزان زحمت کش شرق و غرب استان گیلان علی الخصوص شهرستان رشت گردیده است.

با عنایت و خسارات وارده ناشی از بارش برف سنگین روز های اخیر منجربه تخریب مدارس استان گیلان گردیده است لذا از حضرت عالی تقاضا مندم دستور ویژه بفرماید با توجه به شرایط بحرانی مدارس گیلان نسبت به گشایش و تخصیص اعتبار لازم از محل فصل پنجم حداقل به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ هزار ریال (یک میلیارد تومان ) عنایت ویژه مبذول فرماید.

madares

در ضمن به فوریت با توجه به هزینه های مدارس جهت جلو گیری از تخریب ساخمان های فرسوده نیاز به تزیرق مالی می باشد. از بذل محبت وعنایت ویژه حضرت عالی کمال تشکر وامتنان را دارم.

بردار شما

دکتر حسن تامینی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

رونوشت: جناب آقای حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان جهت استحضار و پیگیری لازم

tamini

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه