عصر امروز؛

پیکر مطهر شید حسن عشوری در زادگاهش تشییع شد + تصاویر

پیکر مطهر شهید حسن عشوری عصر امروز با حضور وزیر اطلاعات ، استاندار گیلان و قشرهای مختلف مردم در زادگاهش شهرستان رودسر تششیع شد .

پیکر مطهر شید حسن عشوری در زادگاهش تشییع شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، پیکر پاک و مطهر «حسن عشوری» شهید مدافع امنیت با حضور وزیر اطلاعات، استاندار گیلان و قشرهای مختلف مردم در زادگاهش رودسر و روستای ماچیان تشییع و در بقعه امام زادگان این روستا به خاک سپرده شد.

وزیر اطلاعات و استاندار گیلان عصر امروز پیش از آغاز مراسم تششیع با حضور در منزل پدری شهید حسن عشوری ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار با پیکر مطهر این شهید نیز وداع کرد .

نماز بر پیکر شهید حسن عشوری به امامت وزیر اطلاعات اقامه شد.

همچنین پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار صبح امروز نیز با حضور وزیر اطلاعات، استاندار گیلان و مردم ولایت مدار و شهید پرور در رشت تشییع شد.

مراسم وداع با نخستین شهید وزارت اطلاعات که بعد از ۱۲۰ عملیات موفق در مبارزه با گروهک‌ های تکفیری و تروریستی  در داخل کشور به شهادت رسید دیشب در گلزارشهدای رشت نیز برگزار شد.

شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر استان گیلان و از سربازان گمنام امام زمان (عج) روز چهارشنبه در درگیری با یک گروه تروریستی در چابهار سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این گروه تروریستی قصد داشت در برخی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه