رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری یکی از سارقان بانک تجارت رشت/ تلاش پلیس برای به دام انداختن متهم دوم

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارق بانک تجارت شهر رشت خبر داد.

دستگیری یکی از سارقان بانک تجارت رشت/ تلاش پلیس برای به دام انداختن متهم دوم

به گزارش ۸دی، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه بانک تجارت شعبه بلوار رسالت شهرستان رشت در یکم آذرماه سال گذشته توسط دوسارق موتورسیکلت سوار و سرقت ۴۷۰ میلیون ریال وجه نقد که منجر به مجروح شدن یکی از کارمندان این بانک شد، دستگیری سارقان در دستور کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و مستندات موجود در صحنه و بررسی خط سیر سارقان از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته در مسیر حرکت سارقان، موتورسیکلت رها شده آنان در یکی از کوچه های پشت ساختمان صدا و سیما پیدا شد.

وی افزود: با بررسی دوربین یکی از ساختمان‌های مشرف به کوچه ای که سارقان موتور را در آنجا رها کرده بودند، سرنخی از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ سفید که سارقان پس از رها کردن موتورسیکلت فاقد اصالت با آن متواری شده بودند، به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی در بانک های اطلاعاتی پلیس مشخص شد شماره پلاک سرقتی و متعلق به خودرو دیگری بوده که حدود بیست روز قبل در یکی از خیابان های رشت سرقت شده بود.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه سرانجام کارآگاهان سرنخی از یکی از سارقان به دست آورده و با بررسی سوابق وی متوجه شدند که متهم به جرم سرقت بانک صادرات شهرستان لاهیجان زندانی است، اظهار داشت: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان لاهیجان عزیمت و متهم را جهت تحقیقات به رشت منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم ۳۶ ساله در ابتدا منکر بزه انتسابی بوده ولی در مواجهه با شواهد، مستندات پلیس و کارمندان بانک تجارت، به سرقت اعتراف کرد، اذعان داشت: تلاش پلیس جهت دستگیری همدست متواری متهم ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه متهم علت و انگیزه خود از سرقت را مشکلات مالی و اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: پرونده متهم هم اکنون در دستگاه قضایی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه