استاندار گیلان:

سربازان گمنام امام زمان مایه افتخارند / این نیروها در کنار برادران سپاه و بسیج با دشمنان جمهوری اسلامی مبارزه می کنند

استاندار گیلان گفت: این نیروها در کنار برادران سپاه و بسیج در مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند.

سربازان گمنام امام زمان مایه افتخارند / این نیروها در کنار برادران سپاه و بسیج با دشمنان جمهوری اسلامی مبارزه می کنند

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت سربازی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از امنیت کشور اظهار داشت : گیلانی بودن نخستین شهید از سربازان گمنام امام زمان (عج) در جریان مبارزه با عناصر تروریستی داعش و تکفیری در داخل کشور برای ما افتخار است .

وی با اشاره به شهادت این شهید بزرگوار در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت : سربازان گمنام امام زمان (عج) که در تمام نقاط حضور داشته اما شناخته نمی‌شوند، مایه افتخارند.

استاندار گیلان افزود : این نیروها در کنار برادران سپاه، بسیج، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در تلاش هستند.

نجفی با اشاره به حضور پرشور مردم و قدرشناس گیلان و شهر رشت در مراسم تشییع این شهید بزرگوار اظهار داشت : شهدا همیشه زنده و ماندگار هستند ، هر چند که به ظاهر رفته‌اند اما حضورشان همیشگی است.

وی ابراز امیدواری کرد : انشاء ا… تمامی کارگزاران و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانند ارزش‌های والای شهدا و راه این عزیزان را ادامه دهند.

پیکر مطهر حسن عشوری ساعت ۱۵ عصر امروز در زادگاهش روستای ماچیان شهرستان رودسر تشییع و در بقعه امامزادگان این روستا به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم وداع با نخستین شهید وزارت اطلاعات که بعد از ۱۲۰ عملیات موفق در مبارزه با گروهک‌ های تکفیری و تروریستی  در داخل کشور به شهادت رسید دیشب در گلزارشهدای رشت نیز برگزار شد.

شهید حسن عشوری اهل شهرستان رودسر استان گیلان و از سربازان گمنام امام زمان (عج) روز چهارشنبه در درگیری با یک گروه تروریستی در چابهار سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این گروه تروریستی قصد داشت در برخی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم شد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه