پس از سه روز جست و جو؛

جسد بی جان جوان سیاهکلی بالاخره پیدا شد+ تصویر

مرحوم قربانپور که ساکن رشت می باشد، برای حمل مرغ با ماشین یخچال دار به شرکت پرسفید سیاهکل آمده بوده که دچار این حادثه شد.

جسد بی جان جوان سیاهکلی بالاخره پیدا شد+ تصویر

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، در پی اعلام وقوع حادثه غرق شدن الیاس قربانپور در محدوده منتهی به سد دیسام و به منظور جستجو برای یافتن این فرد از عصر روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مربوطه و سایر دستگاه های خدمات رسان، اقداماتی انجام شد.

سگ های زنده یاب هلال احمر نیز عملیات تجسس را در مسیرهای منتهی به سد دیسام انجام دادند.
در ساعات پایانی روز چهارشنبه ۲۴ خرداد نیز علیرغم تلاش های صورت گرفته توسط صیادان محلی و نیروهای امداد و نجات، با توجه به نیافتن اثری از فرد مفقود شده، ضمن هماهنگی با فرماندار سیاهکل، یک گروه از غواصان با تجربه از هیئت نجات غریق شهرستان بندر انزلی به منطقه عملیات جستجو فراخوان شدند.

با استفاده از تجربیات و امکانات این گروه، عملیات نجات با همکاری امدادگران هلال احمر و افراد ماهر و باتجربه محلی همچنان ادامه دارد.

با توجه به حجم بالای آب در کانال های منتهی به سد و به جهت جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، با هماهنگی فرماندار سیاهکل و آب منطقه ای گیلان؛ تمام مسیرهای خروجی آب از سد مسدود شد تا عملیات جستجو با سرعت بیشتری ادامه یابد.

بلاخره پس از کش و قوس فراوان پیکر بی جان الیاس قربانپور در سد دیسام شهرستان سیاهکل با تلاش بی وقفه مردم منطقه و امدادگران در روستای کیاسرا مشاهده شد.

مرحوم قربانپور که ساکن رشت می باشد، برای حمل مرغ با ماشین یخچال دار به شرکت پرسفید سیاهکل آمده بوده که دچار این حادثه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه